نصب آسانسور در کرج؛ نصب آسانسور گیرلس
آکام شایا

همه چیز در مورد آسانسور گیرلس و نصب آسانسور در کرج

همه چیز در مورد آسانسور گیرلس و نصب آسانسور در کرج

همه چیز در مورد آسانسور گیرلس و نصب آسانسور در کرج

نصب آسانسور در کرج؛ آسانسور گیرلس و توضیح کامل مکانیزم آن

اگر بخواهیم نگاهی به قدمت آسانسور ها بیاندازیم باید تقریبا به 150 سال قبل برگردیم، جایی که یک ابزار پرکاربرد، پای به زندگی انسان ها گذاشت. ابزاری که امروزه با توجه به پیشرفت های قابل تحسین در سیستم و البته افزایش رفت و آمدها در ساختمان، به یک جزء جداناپذیر تبدیل شده است. از همین رو باید درخصوص انواع مختلف آن، مشخصات و البته کارآیی شان، اطلاعات کامل و مفیدی در اختیار داشته باشید.برای نصب آسانسور در کرج از قبیل آسانسور گیرلس، آسانسور روملس و آسانسور گیربکس دار با ما تماس بگیرید

از جمله اینکه سه نوع موتور (مکانیزم) در آسانسور ها استفاده می شود. آسانسور گیرلس، آسانسور روملس و آسانسور گیربکس دار که هرکدام با توجه به ویژگی ها و کاربردی که دارند، میتوانند توسط پیمانکاران مورد استفاده قرار گیرند. هر چند که این روزها آسانسور گیرلس توانسته اند طرفداران بیشتری را به سمت خود جذب نمایند.

در واقع نصب آسانسور در کرج با توجه به مشخصات و ویژگی ها و البته کارآیی که آسانسور گیرلس از خود نشان می دهد، روز به روز درحال افزایش است. اما آیا چرایی این مسئله را میدانید؟ آیا با نصب آسانسور گیرلس فواید و مزایای بیشتری نصیب افراد و ساختمان می شود؟

توصیه داریم در ادامه این مقاله با شرکت آکام شایا البرز همراه باشید. در نظر داریم توضیحاتی را در این خصوص خدمت شما ارائه دهیم.

 

نصب آسانسور در کرج

نصب آسانسور در کرج؛ آسانسور گیرلس را بشناسید

در ابتدای مقاله نیاز است که بگوییم؛ گیرلس در انگلیسی از دو بخش تشکیل شده است. Geer به معنای دنده یا همان چرخ دنده و Less در زبان انگلیسی به معنای بدون است. ترکیب این دو واژه را میتوان اینچنین معنا کرد: وسیله ای که چرخ دنده ندارد.

بطور کلی آسانسور گیرلس بدون گیربکس هستند. یعنی موتور آنها فاقد گیربکس بوده و تنها دور فلکه کششی در این آسانسور با کمک Inverter یا درایو کنترل سرعت، کنترل می شود. موتورهای آسانسور گیرلس دارای آهنربای دائمی هستند که از راندمان بیشتری برخوردار است. سابقاً در آسانسور گیرلس از موتورهای DC به منظور کنترل منحنی شتاب مثبت و منفی استفاده می شد ولی امروزه با پیشترفت تکنولوژی در ساخت مگنت های دائمی و الکترونیک قدرت، از موتورهای AC استفاده می شود.

با این تفاسیر اگر بگوییم؛ انواع مختلفی از آسانسور گیرلس در بازار موجود است، نباید خیلی شگفت زده شوید. بیایید برخی از آنها را بشناسیم.

  • موتورهای AC با آهن ربای دائمی
  • موتورهای AC ولتاژ متغیر و فرکانس متغیر
  • موتور DC ولتاژ متغیر

نصب آسانسور در کرج

 

با توجه به موارد ذکر شده درخصوص آسانسور گیرلس، مسئله مهم اینجاست؛ با نصب آسانسور در کرج چه فوایدی نصیب ما می شود؟

نصب آسانسور در کرج؛ مزایای استفاده از آسانسورهای گیرلس

محال است ابزاری جدید به دنیا معرفی شود، مورد توجه افراد و متخصصان قرار گیرد و از طرفی مزایایی را با خود به همراه نداشته باشد. این مسئله خصوصا در خصوص آسانسور گیرلس بسیار صدق می کند. از همین رو قصد داریم برخی از این مزایا را خدمت شما معرفی کنیم.

  • نصب بسیار آسان و راحت موتورهای گیرلس
  • به دلیل کوچک بودن موتور، فضای بسیار کمی را به خود اختصاص می دهد.
  • راندمان آن به نود درصد میرسد
  • در ساعات پرترافیک کارکرد مناسبی دارد.
  • به دستگاه خنک کننده برای موتور گیرلس احتیاجی نخواهید داشت.
  • بدون نیاز به موتورخانه میتوانید آن را نصب کنید
  • قطعات آن از دوام و طول عمر بالایی برخوردار است.
  • هیچگونه آلودگی صوتی و سروصدایی ایجاد نمی کند.
  • از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

نصب آسانسور در کرج؛ مصرف انرژی آسانسور گیرلس به چه صورت است؟

از مهم ترین تمایزی که میان آسانسورهای کششی و هیدرولیکی نظیر آسانسورهای گیرلس وجود دارد، میزان انرژی مصرفی آنهاست. به طور معمول از آسانسور گیرلس، در ساختمان هایی استفاده می شود که بسیار مرتفع بوده و یا ارتفاع متوسطی دارند. حرکت آنها به دلیل نرم بودن و مصرف انرژی پایین همواره نتایج بهتری را به همراه می آورد.

در آسانسور گیرلس، چرخ قرقره مستقیما به موتور متصل می شود که این مسئله در افزایش سرعت آن نقش بسزایی دارد. در این آسانسورها شاید در ابتدا هزینه نسبتا بالایی را برای نصب پرداخت کنید، اما به دلیل به دلیل مصرف انرژی پایین، تا حدود زیادی در هزینه های آتی شما صرفه جویی خواهد شد.

نصب آسانسور در کرج؛ آسانسور گیرلس چه مشخصات فنی دارد؟

برای اینکه با مشخصات فنی آسانسور گیرلس آشنا شوید، در ابتدا باید اجزا و همچنین طراحی آن را بشناسید.

  • موتور محرکه
  • فلکه کششی
  • شاسی
  • روتر یا آرمیچر جریان مستقیم
  • بلبرینگ محافظ
  • ترمز مغناطیسی

البته باید خاطر نشان کرد؛ در موتورهای گیرلس دار دیگر خبری از برخی قطعات نیست. از همین رو در زمان نصب آسانسور در کرج انجام یکسری از کارها نیز ضرورت ندارد. قطعاتی چون چرخ دنده و ماردون، بلبرینگ دور بالا، فلایول و کوپلینگ در موتورهای گیرلس کاربردی ندارند و هم چنین این موتورها نیازی به روغن و روغن کاری نیز ندارند.

 

نصب آسانسور در کرج

کلام آخر

به طور کلی این روزها با توجه به پیشرفت های صورت گرفته در علم و تکنولوژی موتورهای گیرلس دار یکی از پربازده ترین گزینه های مورد استفاده در صنعت آسانسور به حساب می آید. این بازدهی، فرصتی را فراهم آورده که به سیستم بازیابی انرژی متصل شوند و با بهره گیری از آن و البته برگشت دادن انرژی تولید شده در زمان حرکت کابین خالی به سمت بالا، یا حرکت کابین پر به سمت پایین، به ورودی برق ساختمان و فراهم آوردن امکان استفاده از آن در دیگر مصرف کننده های برق ساختمان، بازگشت سرمایه مالک (مالکان) ساختمان با گذر زمان افزایش یابد.

 

حال دانستید نصب آسانسور در کرج تا چه اندازه میتواند مفید باشد؟ باید بگوییم شرکت آکام شایا البرز با توجه به سال ها فعالیت در این عرصه میتواند به شما در نصب هر چه بهتر آسانسور گیرلس کمک کند. اگر قصد بهره گیری از این آسانسورها را دارید، توصیه داریم قبل از هرگونه حرکت، مشورت هایی را با کارشناسان و متخصصان انجام دهید. آنها میتوانند با سوابق و دانشی که در این زمینه دارند، راهنمایی های دقیقی را ارائه دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر توصیه داریم به بخش تماس باما مراجعه کنید.

 

نصب آسانسور در کرج

تعمیر آسانسور در کرج

نصب پله برقی در کرج

تعمیر پله برقی در کرج

آموزش نصب و طراحی و محاسبات آسانسور و پله برقی در کرج

5/5 - (7 امتیاز)
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پروژه ها


پروژه 8
پروژه 7
پروژه 6
پروژه 5
پروژه 4
پروژه 3

اطلاعات تماس


ساعات کاری


شنبه
8:00 تا 16:00
یک شنبه
8:00 تا 16:00
دو شنبه
8:00 تا 16:00
سه شنبه
8:00 تا 16:00
چهار شنبه
8:00 تا 16:00
پنج شنبه
8:00 تا 14:00
جمعه
تعطیل
در حال اعتبار سنجی لطفا منتظر بمانید ...