تعمیر پله برقی در کرج
آکام شایا
تعمیر و سرویس دوره ای پله برقی
تعمیر و سرویس دوره ای پله برقی
slide-8dd2dcc

تعمیر و سرویس دوره ای پله برقی

فرم تعمیر و سرویس دوره ای پله برقی در کرج


اطلاعات کارفرما

ZXuF
اطلاعات فنی پله برقی

تعمیر پله برقی در کرج


تعمیر پله برقی در کرج

پله برقی همان راه پله در حال حرکت است که وظیفه جابجایی افراد میان طبقات یک ساختمان را بر عهده دارد. این زنجیره با کمک موتورها و البته خط سیری، پله ها را به صورت افقی به حرکت در می آورد. اغلب از این سیستم در مکان هایی استفاده می شود که امکان نصب آسانسور به هر دلیل وجود ندارد.

تعمیر پله برقی در کرج قلق های خاص خود را دارد که در ادامه توضیحات بیشتر داده خواهد شد. از جمله مکان هایی که پله برقی در آن‌ها قابل استفاده است می توان به مراکز خرید، راه آهن و مترو، فرودگاه، هتل و… اشاره کرد. اما موضوع اصلی این مقاله به تعمیر و سرویس پله برقی در کرج بر می گردد.

در واقع بدون تعمیر و نگهداری این وسیله پرکاربرد، به هیچ عنوان نمی توانید از آن استفاده کنید زیرا می تواند منجر به بروز خطرات مالی و جانی غیرقابل جبرانی شود. مطمئنا این روزها کمتر کسی را می توانید بیابید که حاضر باشد در صورت وجود پله برقی و حتی آسانسور از راه پله استفاده کند.

پس برای جلوگیری از هرگونه مشکل برای تعمیر پله برقی در کرج اهمیت ویژه قائل شوید. اما چطور باید در این راستا موفق عمل کنیم؟ چه نکاتی وجود دارد؟

 

چه زمانی از تکنسین کمک بخواهیم؟

هیچ ابزاری در دنیا بی عیب نیست و ممکن است زمانی با مشکل مواجه شود. به عنوان مثال ممکن است زمانی که بر روی پله برقی قرار دارید، دستگاه دچار مشکل شده و از حرکت باز ایستد. در چنین شرایطی کمک گرفتن از یک تعمیرکار، شخصی که نسبت به تمامی مسائل مرتبط با پله برقی آگاه است و حتی در خصوص نصب و راه اندازی آن اطلاعات دارد، از واجبات به حساب می آید.

این دسته از افراد در دوره های تخصصی مربوطه شرکت کرده و چه بسا بسیاری از آن ها مدارک معتبر فنی و حرفه ای را هم دریافت کرده اند. در نتیجه استانداردهای لازم و مخصوص پله برقی را می شناسند و در رفع مشکلات بوجود آمده تبحر بالایی دارند.

از طرفی اگر همواره با پله برقی سروکار دارید، می توانید در دوره های آموزش سرویس پله برقی در کرج شرکت کنید و به عنوان نصاب و تعمیرکار آن فعالیت خود را آغاز نمائید. در این مسیر کارشناسان ما می توانند راهنمایی هایی را در اختیار شما قرار دهند. کافیست به بخش تماس با ما سری بزنید.

 

نکاتی برای تعمیر پله برقی در کرج

برای اینکه بتوانید در تعمیر و سرویس پله برقی در کرج موفق عمل کنید، نیاز است تا به برخی مسائل و نکات آگاه شوید. از جمله این نکات می توان به موارد زیر اشاره کرد.

– آشنایی کاملی با منطقه حفاظ گذاری و اطراف منطقه باز بالای پله برقی داشته باشید.

– بدانید کدام یک از قطعات و تجهیزات ایمنی دارای تاییدیه استاندارد جهت بکارگیری در پله برقی هستند.

– زمانی که پله برقی در حالت توقف قرار دارد و قصد به حرکت در آوردن آن را دارید، برای استارت مجدد نباید هیچ شخصی بر روی پله برقی قرار داشته باشد. دلیل آن هم به ایجاد شوک استارت بر می گردد که اغلب تعادل افراد را برهم می زند.

– باید محل اتصال پله برقی به ژنراتور برق اضطراری را بدانید.

 

انواع خدمات تعمیر پله برقی در کرج

 امروزه روش های مختلفی برای تعمیر و سرویس پله برقی به دنیا معرفی شده که قصد داریم برخی از آن ها را خدمت شما معرفی کنیم.

 

نوع اول

در این نوع از ارائه خدمات تعمیر پله برقی، شما فردی را مشاهده می کنید که به صورت دائم در محل مستقر است. بدین ترتیب می تواند هر زمان که پله برقی دچار خرابی شد، تعمیرات لازم را انجام دهد و یا سرویس کاری لازم را برای کاهش میزان خرابی ها آغاز نماید.

این روزها از این روش برای تعمیر پله برقی پروژه های تجاری، متروها و بیمارستان ها و… استفاده می شود.

 

نوع دوم

در این نوع از تعمیر و سرویس پله برقی، قراردادی میان سرویس کار و ساختمان بسته می شود که در آن، سرویس کار موظف است به صورت دوره ای و ماهانه یکبار برای سرویس پله برقی به محل مراجعه کند.

معمولاَ 2 الی 3 بار نیز برای رفع خرابی ناگهانی آسانسور و پله برقی در ساعات کاری و ظرف مدت 24 ساعت می تواند انجام گیرد و درخواست رفع خرابی غیر مترقبه در این نوع سرویس تقاضا شود. معمولا از این روش برای پروژه های بزرگ استفاده می کنند زیرا هزینه های آن مقرون به صرفه تر است.

 

نوع سوم

در این نوع از سرویس و تعمیر پله برقی، با افراد غیرمقیم تماس خواهند گرفت. این افراد که به عنوان On Call شناخته می شوند تنها در صورت بروز خرابی سروکله شان پیدا شده و مشکل را در طی مدت 24 ساعت برطرف خواهند کرد.

معمولا در ساختمان هایی با ارتفاع بسیار بالا، پروژه های درخواست شده توسط کارفرما و همچنین مجتمع های مسکونی با تعداد واحد زیاد به سراغ این روش از تعمیر پله برقی در کرج می روند.

 

برای تعمیر پله برقی با چه کسی تماس بگیریم؟ 

حال می دانید خدمات ارائه شده تعمیر و سرویس پله برقی به چه صورت است. با این حال اگر سوالی ذهن شما را به خود مشغول کرده و یا حتی فکر می کنید پله برقی مورد استفاده در واحد ساختمانیتان به سرویس احتیاج دارد، می توانید با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید.

آن ها آماده اند تا نه تنها به سوالات شما پاسخ دهند بلکه در کمترین زمان ممکن به نیازسنجی پرداخته و به حل مشکلات به وجود آمده بپردازند.

درواقع متخصصان آکام شایا با سال ها تجربه در این عرصه به خوبی می دانند بهره گیری از کدام روش نیاز شما برطرف می سازد و در همان راستا راهکارهایی بسیار موثر را ارائه می دهند. کافیست به بخش تماس باما سری بزنید. برای تعمیر پله برقی در کرج با متخصصان ما تماس بگیرید.

تعمیر پله برقی در کرج

تعمیر و سرویس پله برقی در کرج

تعمیر پله برقی

تعمیر پله برقی در عظیمیه

تعمیر پله برقی در جهانشهر

تعمیر پله برقی در مهرشهر

تعمیر پله برقی در آزادگان

درباره ما


akam en logo

شرکت آکام شایا البرز با تکیه بر دانش و تخصص پرسنل خود بهترین خدمات طراحی، تامین و فروش قطعات، تعمیر، سرویس، نصب و راه اندازی انواع آسانسور هیدرولیک و کششی را به مشتریان خود ارائه می دهد.

تماس با ما


  • 647-0513 (930)98+
  • info@akam-shaya.com
  • کرج- میدان شهدا برج سلوک طبقه چهام واحد 27

مارا در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درباره ما


akam en logo

شرکت آکام شایا البرز با تکیه بر دانش و تخصص پرسنل خود بهترین خدمات طراحی، تامین و فروش قطعات، تعمیر، سرویس، نصب و راه اندازی انواع آسانسور هیدرولیک و کششی را به مشتریان خود ارائه می دهد.

تماس با ما


  • 647-0513 (930)98+
  • info@akam-shaya.com
  • کرج- میدان شهدا برج سلوک طبقه چهام واحد 27

مارا در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

دسترسی سریع


مقالات


در حال اعتبار سنجی لطفا منتظر بمانید ...