تعمیر آسانسور در کرج
آکام شایا
تعمیر و سرویس دوره ای آسانسور
تعمیر و سرویس دوره ای آسانسور
slide-8dd2dcc

تعمیر و سرویس دوره ای آسانسور

فرم تعمیر و سرویس دوره ای آسانسور در کرج


اطلاعات کارفرما

اطلاعات فنی آسانسور

تعمیر آسانسور در کرج


تعمیر آسانسور در کرج

در حال حاضر به واسطه استفاده زیاد از آسانسور چه در ساختمان های مسکونی و چه در ساختمان های تجاری، تعمیر آسانسور در کرج یکی از مهم ترین مشغله های ذهنی کارفرمایان می باشد. خوشبختانه در دنیای پیشرفته امروز روش های بسیار کاربردی به جهت جلوگیری از بروز انواع خطرات احتمالی و خرابی معرفی شده که تعمیر و سرویس دوره ای آسانسور یکی از بهترین آن هاست.

اما باید به خاطر داشته باشید که اگر این تعمیر یا سرویس به درستی انجام نگیرد، می تواند زیان های مالی و جانی فراوانی را به بار آورد. از همین رو مراجعه به شرکت هایی که در این زمینه زبانزد خاص و عام هستند الزامی است.

با این حال، سوالات زیادی در خصوص سرویس آسانسور در کرج وجود دارد که باید نسبت به آن ها آگاه شوید. اگر فکر می کنید آسانسور نصب شده در ساختمان شما به تعمیر و سرویس دوره ای احتیاج دارد، توصیه می کنیم در ادامه این مقاله همراه ما باشید زیرا در نظر داریم توضیحاتی را خدمت شما شرح دهیم.

 

منظور از تعمیر آسانسور در کرج چیست؟

تعمیر آسانسور در کرج به آن دسته از فعالیت هایی می گویند که با هدف افزایش طول عمر آسانسور و همچنین سایر دستگاه ها و قطعات در آن انجام می گیرد. اگر شما سرویس یا تعمیر آسانسور واحد ساختمانیتان را در زمان مناسبی انجام دهید، متوجه بهبود کارکرد آن خواهید شد. چه بسا که با انجام این کار، از بروز خرابی های احتمالی نیز جلوگیری خواهید کرد.

هر چند اگر هر فردی که به آسانسور ورود می کند، قوانین ایمنی و ظرفیت های آن را رعایت نماید، آسانسور کمتر در معرض خرابی قرار خواهد گرفت و نیاز به تعمیرات مداوم و همچنین هزینه های گزاف نخواهد داشت. از همین رو باید به این نکته توجه داشته باشید: به جهت بهره گیری از هر نوع سیستم و دستگاهی باید نسبت به اصول و قوانین آن آشنا بوده و آن‌ها را رعایت کنید. بدین ترتیب از فرسودگی و خرابی آن پیشگیری خواهید کرد.

اگر توجه نکنید مطمئنا ضرر و زیان زیادی به بار می آید که در نتیجه شاهد بروز مشکلات جدیدتری خواهید بود. در چنین شرایطی همکاری با یک نصاب باتجربه که برای تعمیر و سرویس آسانسور در محل حاضر می شود، الزامی است. در این مسیر می توانید از کارشناسان و متخصصان آکام شایا کمک بگیرید. آن ها راهنمایی های کامل و دقیقی را به شما ارائه خواهند داد.

 

نکاتی درباره تعمیر آسانسور در کرج

به خاطر داشته باشید که هیچ مکانیزم و سیستمی را نمی توانید بیابید که بدور از تعمیر یا سرویس و حتی بازبینی دوره ای بتواند سال ها عمر کند و به ارائه خدمات باکیفیت بپردازد. در این مقاله سعی داریم به اهمیت تعمیر و سرویس آسانسور که ایمنی آن از اهمیتی فراتر از تصور برخوردار است، صحیت کنیم: ایمنی که عدم توجه به آن می تواند با جان افراد بازی کند. اینجاست که برخی از شرکت ها به سمت ارائه خدمات تعمیر و سرویس دوره ای آسانسور روی آورده اند؛ خدماتی که از زمان نصب آغاز شده و تا پایان عمر دستگاه یا ساختمان می تواند ادامه داشته باشد.

به یاد داشته باشید؛ تعمیر و عیب یابی آسانسور ساختمان شما حتما توسط نصاب و تعمیرکار ماهر انجام گیرد. نصابی که نه تنها شناخت کاملی به قطعات آسانسور دارد، بلکه آگاهی دقیق و بی نقصی بر تاثیر متقابل هر قطعه نیز خواهد داشت. در میان تمامی این موارد؛ آموزش ابتدایی و مقدماتی باید به موقع خرابی آسانسور انجام شود که در صورت خرابی و هر گونه اتفاق تصادفی، مسئول تعمیر و نگهداری آسانسور در ساختمان را مطلع کنیم که هر چه زودتر نسبت به تعمیر آسانسور اقدام کند. این اطلاع باعث می شود که از هزینه های احتمالی جلوگیری شده و همچنین ایمنی آسانسور افزایش یابد.

 

هزینه تعمیر آسانسور در کرج چقدر است؟

وقتی صحبت از تعمیر و سرویس دوره ای آسانسور به میان می آید، ذهن افراد به سراغ مسائل مختلفی سوق پیدا می کند. یکی از مهم ترین این مسائل؛ هزینه تعمیر آسانسور است. باید بدانید زمانی که اقدام به خرید آسانسور از یک شرکت می کنید، خدماتی نظیر تعمیر و سرویس آسانسور نیز به همراه آن توسط شرکت ارائه می شود که معمولا به صورت سالیانه قراردادی میان شما و شرکت مذکور به ثبت خواهد رسید؛ به گونه ای که آن ها هر ماهه سرویس کاری را به جهت بررسی شرایط آسانسور ارسال نمایند.

در صورت بروز هرگونه خرابی نیز با توجه به قرار ثبت شده برای سرویس ماهیانه، سرویس کار این وظیفه را برخود می بیند که به طور کامل به رفع و عیب یابی آسانسور بپردازد و آن را تعمیر نماید. البته باید خاطر نشان کرد که نحوه ارائه تعمیر و سرویس آسانسور در هر ساختمان چه اداری و چه مسکونی و حتی تجاری متفاوت است! این مسئله حتما در قرارداد طرفین ذکر خواهد شد. به عنوان مثال؛ برج ها و واحدهای اداری یا مجتمع های مسکونی از ایستگاه های بیشتری برخوردارند و در نتیجه قراردادهای طولانی تری با شرکت های ارائه دهنده خدمات آسانسور بسته می شود که در اکثر موارد از سرویس کار مقیم استفاده می کنند.

تمامی این مسائل در تعیین هزینه نهایی تعمیر و سرویس آسانسور تاثیرگذار خواهد بود. اگر فکر می کنید هم اکنون آسانسور شما به سرویس دوره ای احتیاج دارد اما از هزینه های آن واهمه دارید، توصیه می کنیم به بخش تماس با ما مراجعه کنید. اطلاعات دقیقی در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

به طور کلی آسانسور از قطعات بسیار زیادی تشکیل شده و حتی نصب و راه اندازی آن نیازمند آشنایی با نکات بسیار ویژه ای است؛ نکاتی که در عملکرد صحیح آن تاثیر گذاشته و حتی می تواند از بروز بسیاری خطرات احتمالی نیز جلوگیری به عمل آورد. هر چند بروز مشکل در هر سیستمی اجتناب ناپذیر است. آن چیزی که بیش از همه اهمیت دارد، تشخیص به موقع خرابی و عیب یابی صحیح می باشد.

در این مسیر شرکت های ارائه خدمات تعمیر و سرویس دوره ای آسانسور به کمک شما آمده و تلاش خود را به کار می گیرند تا هزینه های احتمالی را به حداقل برسانند و قدمی بزرگ در راستای حفظ جان اهالی ساختمان بردارند. می توانید در این راه روی متخصصان باتجربه و کاربلد آکام شایا حساب ویژه ای باز کنید. آن ها طی سال ها فعالیت در این عرصه به خوبی می دانند چگونه به تعمیر آسانسور بپردازند و مشکلات احتمالی را برطرف کنند.

برای تعمیر آسانسور در کرج با ما تماس بگیرید.

 

تعمیر آسانسور در کرج

در این قسمت قصد داریم به موضوع تعمیر آسانسور کششی در کرج و معرفی یکی از مراکز معتبر ارائه دهنده خدمات آسانسور در استان البرز بپردازیم. آسانسور ها در انواع مختلفی وجود داشته و با توجه به ویژگی های خود، در یک پروژه خاص مورد استفاده قرار می گیرند. لذا موضوعی که در زمان تعمیر و بازدید دوره ای اهمیت دارد این است که تعمیر کار با نوع آسانسور آشنایی داشته و تجربه کافی در خصوص سرویس و تعمیر آن نوع آسانسور و قطعات آن داشته باشد.

پیشنهاد می شود: تعمیر آسانسور در کرج؛ سرویس و نگهداری آسانسور در کرج

آسانسورهای کششی از متداول ترین انواع آسانسور و بالابر در دنیا می باشند. در کشور ما نیز از آسانسور های کششی و انواع آن استفاده زیادی می شود. قبلا در خصوص آسانسور های کششی و انواع آسانسور کششی مفصل صحبت کرده ایم. اما شاید برای شما سوال باشد که دلیل محبوبیت بالای آسانسورهای کششی چیست؟

دلیل آن نیز مزیت های ویژه ای است که سیستم این بالابرها دارد. آسانسور و بالابر کششی عموما بر اساس نیروی الکتروموتور و گیربکس کار می کنند. آسانسور های کششی در پروژه های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. سیستم کارکرد آسانسورهای کششی موجب شده است تا بتوان از این آسانسور در پروژه های مرتفع و طبقات بالا استفاده کرد. این نوع آسانسور مزیت های مهمی دارد که برخی از آن ها عبارتند از:

– امکان استفاده در ساختمان های مرتفع

– سرعت حرکت بالا

– نصب آسان

– راه اندازی آسان

– تعمیر و نگهداری آسان

– سادگی سیستم فرمان

– مصرف انرژی کمتر

– هزینه های مقرون به صرفه

 

تعمیر آسانسور در کرج

همانطور که در قسمت های قبلی نیز اشاره کردیم، آسانسورهای کششی از انواع آسانسورهای پر کاربرد در صنعت ساختمان می باشند. از این نوع آسانسور در پروژه های مختلفی استفاده می شود، لذا تعمیر آن نیز اهمیت بالایی دارد. مجموعه آکام شایا البرز این افتخار را دارد که با به کار گیری به روزترین دانش و فنون سرویس و تعمیر آسانسور در کرج و با استفاده از پرسنل با تجربه و متخصص برای تعمیرات آسانسور کششی در کرج و سایر انواع آسانسور در خدمت مشتریان عزیز باشد.

تعمیر آسانسور در کرج

یکی از نکات قابل توجه در خصوص آسانسور و بالابرهای کششی نیاز به نصب موتورخانه برای راه اندازی آن می باشد. نکته مهم اینجاست که با توجه به وجود موتورخانه در آسانسورهای کششی، مسئله سرویس آن اهمیت بسیار بالاتری پیدا می کند. لذا نباید در خصوص سرویس و بازدید دوره ای و تعمیر بخش های مربوط به این قسمت بی توجهی کرد.  در آسانسور های کششی تنها بازدید موتورخانه شامل موارد مختلفی می باشد که اگر هر کدام از این بخش ها دارای اشکال بود، می بایست سریعا نسبتا به تعمیر آن ها اقدام شود. برای مثال مهم ترین موارد تعمیر آسانسور در کرج عبارتند از:

– بازدید روغن الکتروموتور گیربکس

– حصول اطمینان از عدم نشت و روغن ریزی موتور گیربکس

– تمیز کردن الکتروموتور گیربکس

– تعمیر فلکه ‌های اصلی و هرزگرد و شیارهای فلکه‌ها

– تعمیر مگنت ترمزها و تنظیم آن‌ ها

– تنظیم کفشک ‌های ترمز

– تعمیر لنت ‌های ترمز

– تمیز کردن دیسک ترمز

– سرویس و بازدید از کوبلینگ‌ های انکودر موتور

– اطمینان از عدم براده ریزی فلکه الکتروموتور گیربکس و فلکه هرز گرد

پیشنهاد می شود: تعمیر آسانسور در کرج؛ قیمت سرویس ماهیانه آسانسور در کرج چقدر است؟

هر یکی از موارد فوق در صورت عیب یابی آسانسور کششی و در صورت نیاز تعمیر خواهند شد. البته تعمیر اساسی آسانسور کششی محدود به موارد فوق نیست و موارد دیگری نیز در زمان تعمیر آسانسور در کرج می بایست مورد بازدید قرار بگیرند.

تعمیر آسانسور کششی در کرج توسط بهترین متخصصین ما انجام می گردد. سرویس و بازدید دوره ای آسانسور موجب می شود تا کوچکترین ایرادات و اشکالات آسانسور مشاهده، بررسی و در صورت نیاز تعمیر شود. برای دریافت خدمت تعمیر آسانسور کششی در کرج و سایر آسانسورها می توانید با مشاورین ما در آکام شایا البرز در تماس باشید. مناطق تحت پوشش ما عبارتند از:

– کرج

– عظیمیه

– گوهردشت

– جهانشهر

– گلشهر

– مهرشهر

– محمدشهر

– ماهدشت

– نظرآباد

– هشتگرد

قیمت تعمیر آسانسور در کرج در مرکز آکام شایا بسیار اقتصادی می باشد، اما برای فهمیدن قیمت دقیق تعمیر آسانسور لازم است که آسانسور عیب یابی شود. اگر تنها یک قسمت بسیار جزئی آسانسور نیاز به تعمیر داشته باشد، طبعا هزینه و قیمت آن نیز متفاوت خواهد بود. شما عزیزان می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت های روز با مشاورین ما در آکام شایا البرز تماس بگیرید.

تعمیر آسانسور

نصب آسانسور هیدرولیک در کرج

تعمیر آسانسور هیدرولیک در کرج

نصب پله برقی در کرج

تعمیر پله برقی در کرج

آموزش نصب آسانسور و پله برقی در کرج

درباره ما


akam en logo

شرکت آکام شایا البرز با تکیه بر دانش و تخصص پرسنل خود بهترین خدمات طراحی، تامین و فروش قطعات، تعمیر، سرویس، نصب و راه اندازی انواع آسانسور هیدرولیک و کششی را به مشتریان خود ارائه می دهد.

تماس با ما


  • 647-0513 (930)98+
  • info@akam-shaya.com
  • کرج- میدان شهدا برج سلوک طبقه چهام واحد 27

مارا در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درباره ما


akam en logo

شرکت آکام شایا البرز با تکیه بر دانش و تخصص پرسنل خود بهترین خدمات طراحی، تامین و فروش قطعات، تعمیر، سرویس، نصب و راه اندازی انواع آسانسور هیدرولیک و کششی را به مشتریان خود ارائه می دهد.

تماس با ما


  • 647-0513 (930)98+
  • info@akam-shaya.com
  • کرج- میدان شهدا برج سلوک طبقه چهام واحد 27

مارا در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

دسترسی سریع


مقالات


در حال اعتبار سنجی لطفا منتظر بمانید ...