نصب بالابر در کرج
آکام شایا
نصب و راه اندازی بالابر
نصب و راه اندازی بالابر
slide-8dd2dcc

نصب و راه اندازی بالابر

فرم سفارش نصب بالابر در کرج


  • اطلاعات کارفرما

  • اطلاعات فنی بالابر

  • Please enter a number from 1 to 100.
  • Please enter a number from 1 to 100.

نصب بالابر در کرج


نصب بالابر در کرج ؛ امروزه بالابر به عنوان یکی از مهم ترین لوازم در هر ساختمان شناخته می شود. حال اگر در نصب آن هم به صحیح ترین و اصولی ترین حالت ممکن عمل کنید، دسترسی به نقاط مختلف ساختمان بسیار راحت خواهد بود. متاسفانه به واسطه عدم نصب صحیح بالابرها در کارگاه ها و مکان های صنعتی، شاهد تلفات جانی و مالی زیادی بوده ایم. از همین رو استانداردهایی در نظر گرفته شده تا این عملیات در ایمنی ترین حالت ممکن انجام گیرد. میتوانید جهت آشنایی با نکات نصب و مسائل ایمنی در دوره های آموزش نصب بالابر در کرج شرکت نمائید. اما با این حال خالی از لطف نیست نسبت به آنها اطلاعات اولیه ای داشته باشید.

 

نکات ایمنی برای نصب بالابر

یکی از اولین مراحلی که در استانداردهای نصب و فروش بالابر در کرج باید مورد توجه قرار گیرد، ایمنی آن است. طبق بخشنامه های ارائه شده برای تولیدکنندگان و همچنین فروشندگان، موارد ایمنی به شرح زیر است:

*کارفرمایان به شکلی کامل این وظیفه را دارند که قبل از بهره گیری از انواع ماشین ها و البته دستگاه ها، اطمینان یابند که تجهیزاتشان به تایید شورای عالی حفاظت فنی رسیده است. دقت داشته باشید؛ نیاز است تا آزمایش های لازم را در مراکز مورد تایید شورا انجام دهید و مدارک لازم را دریافت کنید.

این نکات در دوره های آموزش نصب بالابر در کرج ، به طور کامل برای شما شرح داده خواهد شد. میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر درخصوص این دوره ها با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید.

*ظرفیت مجاز هر کدام از دستگاه های بالابر توسط کارخانه تعیین شده است. پس لازم است که مطابق با دستورالعمل ها و ظرفیت های آن کار کنید.

*وسایل و ابزارهای بالابر و همچنین قلاب های مورد استفاده در آن، از ویژگی های خاصی برخوردار است. ویژگی هایی که حداکثر بار قابل تحمل قلاب را به شما میگوید. از طرفی هیچ اهمیتی ندارد که از چه نوع قلابی استفاده می کنید زیرا در هر صورت باید ضامن یا شیطانک مربوطه را خریداری نمائید تا از جدا شدن بار جلوگیری گردد.

*یکی از نکاتی که در ایمنی بالابر بسیار حائز اهمیت است، جریان برق آن می باشد. متاسفانه اکثریت بالابرها به جهت راه اندازی مستقیم از دو شاخه برق فرمان میگیرند و این موضوع در شرایط اضطراری، حوادث مختلف و البته خطرناکی را میتواند رقم بزند. براساس استانداردهای معین شده، بالابرها باید از یک شاسی برخوردار باشند تا در صورتیکه دست فرد از روی شاسی رها شد، موتور متوقف شده و جایگاه بار محفوظ باقی بماند.

 

چرا نصب و راه اندازی بالابر تا این اندازه پراهمیت است؟

باید بدانید؛ امروزه با توجه به پیشرفت های صورت گرفته انواع مختلفی از بالابرها به بازار معرفی شده که افراد با توجه به نیاز خود میتوانند به سراغ خرید آنها بروند. از جمله انواع آنها میتوان به بالابر هیدرولیکی، بالابرهای زنجیری، بالابرهای کابلی و بالابر خانگی.

اینکه کدام یک از آنها میتواند نیاز شما را برآورده سازد کاملا به کاربرد و عملکردشان برمیگردد. اصلی ترین وظیفه بالابرها هم، بالا و پایین کردن افراد یا وسایل به جهت دسترسی به طبقات مختلف مکان است. بالابرها در حال حاضر در ظرفیت های مختلف به جهت حمل افراد مورد استفاده قرار میگیرد. متاسفانه بسیاری از افراد، عملکرد بالابر و آسانسور را یکسان می دانند. اما آسانسورها و بالاب ها از نظر ساخت و عملکرد با هم تفاوت های بسزایی دارند.

بالابرها وظیفه شان آسان تر کردن زندگی و یک جایگزین هوشمندانه و مقرون به صرفه برای آسانسورهای گران قیمت است. با نصب بالابر در کرج میتوانید از مزایای زیر بهره مند شوید:

  • نصب آن بسیار آسان و سریع است.
  • سرویس و نگهداری آن بسیار ارزان می باشد.
  • با استفاده از برق تک فاز به آسانی نصب می شود.
  • رابط کاربری آن آسان و قابل اعتماد است.
  • هیچ نیازی به چاهک نیست.
  • به آهن کشی جداگانه احتیاجی ندارید.
  • عملیات ساختمانی در آن اجرایی نمی شود.

با توجه به تفاسیر ذکر شده فکر می کنید نصب بالابر میتواند نیاز شما را برآورده سازد؟ آیا میدانید در حین خرید باید به چه مسائلی توجه داشته باشید؟

 

نکاتی برای خرید بالابر در کرج

وقتی فکر نصب و راه اندازی بالابر را در ذهن میپرورانید باید بدانید؛ بدون آگاهی از برخی نکات، آن هم نکاتی که در حین خرید باید به آنها توجه داشت، رسیدن به خواسته تان را غیرممکن می کند. از همین رو در این بخش شما را با برخی از مهم ترین مسائل آشنا خواهیم کرد.

 

*توجه به ظرفیت

قبل از اینکه حتی فرم و نوع بالابر را انتخاب کنید، باید به نحوه عملکرد، میزان استفاده و حتی محل نصب، و حتی ظرفیت آن توجه نمائید. این کار ارتباط مستقیمی با اندازه ساختمان دارد. یک متخصص باتجربه در این حوزه میتواند به شما در محاسبه ظرفیت بالابر کمک کند.

 

*محل نصب بالابر

قبل از محاسبه اندازه و ابعاد بالابر، باید از محل نصب آن اطمینان داشته باشید. زیرا این مسئله میتواند نوع بالابر و حتی ظرفیتش را تحت تاثیر قرار دهد.

 

*ایمنی و امنیت

در این مقاله بارها به اهمیت ایمنی در بالابرها صحبت کردیم. این مسئله در حین خرید بیشتر نمود پیدا می کند. زیرا بالابر شما باید با ظرفیت و وزن مناسب انتخاب شود. از سیستم هشدار دهنده برخوردار باشد و از طرفی ارتفاع آن به جهت نصب و راه اندازی به درستی محاسبه شده باشد.

 

*نصب و طراحی صحیح

نصب بالابر نقش مهمی در تضمین ایمنی و امنیت آن دارد. دقت کنید که هنگام نصب  هم به جنبه های ایمنی و زیبایی شناسی آن توجه کنید. اگر قصد نصب در دفتر یا منزل جدید دارید، طرح و نوع آن را متناسب با دکوراسیون محل خود انتخاب کنید.  دقت داشته باشید که هرچه طراحی بالابر پیچیده تر باشد، نگهداری از آن نیز پیچیده تر خواهشد شد.

 

کلام آخر

حال نسبت به مهم ترین مسائل نصب و راه اندازی بالابر در کرج آشنایی دارید. مسائلی که افراد متخصص و باتجربه فعال در این حوزه میتوانند به شما در اختیار شما قرار دهند. هر چند باتوجه به اهمیت بالای حفظ ایمنی در بالابرها، استانداردهای بسیار زیاد دیگری لحاظ شده که آگاهی از تمامی آنها نه تنها در حوزه فعالیت و شما نیست، بلکه در حوصله تان نیز نمی گنجد. از همین رو مشورت و دریافت راهنمایی از افرادی که سال ها در این عرصه فعالیت می کنند به امری الزامی تبدیل می شود. پس کافیست به بخش تماس باما مراجعه کنید. مشاوران و کارشناسان ما شما را در مسیر درست رسیدن به اهداف قرار می دهند.

نصب بالابر

نصب بالابر در کرج

نصب و راه اندازی بالابر در کرج

درباره ما


akam en logo

شرکت آکام شایا البرز با تکیه بر دانش و تخصص پرسنل خود بهترین خدمات طراحی، تامین و فروش قطعات، تعمیر، سرویس، نصب و راه اندازی انواع آسانسور هیدرولیک و کششی را به مشتریان خود ارائه می دهد.

تماس با ما


  • 647-0513 (930)98+
  • info@akam-shaya.com
  • کرج- میدان شهدا برج سلوک طبقه چهام واحد 27

مارا در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درباره ما


akam en logo

شرکت آکام شایا البرز با تکیه بر دانش و تخصص پرسنل خود بهترین خدمات طراحی، تامین و فروش قطعات، تعمیر، سرویس، نصب و راه اندازی انواع آسانسور هیدرولیک و کششی را به مشتریان خود ارائه می دهد.

تماس با ما


  • 647-0513 (930)98+
  • info@akam-shaya.com
  • کرج- میدان شهدا برج سلوک طبقه چهام واحد 27

مارا در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

دسترسی سریع


مقالات


در حال اعتبار سنجی لطفا منتظر بمانید ...