تعمیر بالابر در کرج
آکام شایا
تعمیر و سرویس بالابر
تعمیر و سرویس بالابر
slide-8dd2dcc

تعمیر و سرویس بالابر

فرم تعمیر و سرویس بالابر در کرج


اطلاعات کارفرما

اطلاعات فنی بالابر

تعمیر بالابر در کرج


تعمیر بالابر در کرج

شاید این روزها استفاده از آسانسور بسیار باب باشد، اما بالابرها هم از جمله تجهیزات قابل اعتمادی به شمار می آیند که باید به تعمیر و نگهداریشان اهمیت ویژه ای داد. در اکثریت مواقع از این سیستم دوست داشتنی در محیط های تجاری و حتی مسکونی استفاده می شود. شرکت آکام شایا البرز با کمترین هزینه و حداقل صرفه جویی در وقت می تواند به تعمیر بالابر در کرج بپردازد.

طول عمر آن ها نیز چیزی حدود 2.5 سال تخمین شده است. پس از آن نیاز است تا از متخصصانی با تجربه به جهت تعمیر و سرویس بالابر در کرج کمک بگیرید. به خاطر داشته باشید کارشناسانی که به جهت تعمیر و سرویس مراجعه می کنند باید حتما از قطعات 100 درصد اورجینال و فابریک استفاده نمایند و این مشکل را در کوتاه ترین زمان ممکن برطرف کنند، زیرا طبق آمار 20 درصد از خرابی های پیش آمده، با گیر کردن افراد داخل بالابر همراه است.

آیا تاکنون چنین تجربه ای داشته اید؟ باید بگوییم اگر هر ساله به تعمیر و سرویس بالابر در کرج خود بپردازید، کمتر با چنین مشکلاتی مواجه خواهید شد.

 

بالابر چه مشکلاتی دارد؟

به طور کلی برای تعمیر بالابر در کرج باید در ابتدا عیب یابی صحیحی انجام گیرد و سپس مشکلات برطرف شود. معمولا متخصصان برای تشخیص عیوب بالابر به بررسی سرعت پایین رفتن یا بالا رفتن آن می پردازند. آن را از جهت نشت روغن ریزی جک بالابر، شنیدن صداهای ناجور در حین بالا رفتن و همچنین وارد شدن شوک به دستگاه می سنجند.

به عنوان مثال، بروز صداهای ناجور در زمان بالاتر می تواند ناشی از وجود انسداد در پیستون ها بوده و یا لنت های کفشگیر با مشکلاتی مواجه شده باشند. حتی کاهش سرعت بالابر اغلب به دلیل کثیف بودن فیلتر پمپ یا بهم خوردن تنظیمات شیر بالابر انجام می گیرد.

در حال حاضر انواع مختلفی از بالابرها اعم از ثابت، متحرک و هیدرولیکی و همچنین گیربکسی وجود دارد که در ارتفاعات متفاوت با وزن های متنوع می توانید به استفاده از آن ها بپردازید. البته اینکه کدام یک از آن ها می تواند نیاز شما را برآورده سازد کاملا به کارآیی و نیاز شما از آن بر می گردد. اگر قصد نصب بالابر در محل را دارید، حتما در ابتدا به تحقیقات کاملی بپردازید و بررسی دقیقی انجام دهید. حتی می توانید از متخصصان مشورت بگیرید. 

آن ها می توانند براساس تجاربی که طی سال ها فعالیت در این عرصه بدست آورده اند و همچنین اطلاعاتی که به واسطه دانش خود دارند، در مدت زمانی کوتاه اطلاعات دقیقی را ارائه دهند و شما را در مسیر درست نصب  و راه اندازی و حتی تعمیر بالابر در کرج قرار دهند.

به خاطر بسپارید؛ اگر مشکلات و عیوب بالابرها در زمان درست انجام نگیرد و تعمیر آن به درستی به پایان نرسد، باید منتظر عواقب سنگین آن باشید. از طرفی اگر نصب و راه اندازی این وسیله پرکاربرد را به متخصصان بسپارید، احتمال نیاز به تعمیر در مدت زمان کوتاه کاهش می یابد.

 

تعمیر بالابر در کرج چه مزایایی دارد؟

مشکل از هر کجا که باشد استفاده از بالابرهای ساختمانی در محل، بهینه ترین حالت ممکن است. در واقع شما با بهره گیری از خدمات سرویس بالابر در کرج با کمک افراد متخصص و همچنین چندین تعمیرکار بالابر به راحتی از شر مشکلات احتمالی و حتی خطرات جانی و مالی در امان خواهید بود.

اگر به هر دلیلی تعمیر بالابر را در زمان مناسبی انجام ندهید، خطر سقوط کالاها و حتی افراد از روی آن ها به طور قابل توجهی افزایش پیدا می کند و از همین رو، اگر از بالابر به عنوان یک وسیله برای جابجایی خود بهره می گیرید، نیاز است تا تعمیر بالابرها را اولویت بدانید. به طور معمول هر 6 ماه زمان مناسبی است تا شخصی ماهر و کاربلد را فرا بخوانید تا تعمیرات و سرویس های لازم را صورت دهد.

 

چرا تعمیر بالابر در کرج یک حرفه تخصصی‌ است؟

برای تعمیر و نگهداری بالابرهای مدرن که تقریباً همه آن ها به صورت الکترونیکی و مکانیکی کنترل می ‌شوند، تعمیرکاران و تکنسین ‌ها باید دانش کاملی در زمینه الکترونیک، هیدرولیک و برق داشته باشند.

اساسا یک تعمیرکار بالابر ساختمانی باید به هر دو بخش مکانیکال دستگاه مثل پاراشوت، گیربکس و موتور و همچنین بخش الکتریکال سیستم بالابر از جمله تابلو برق دستگاه و همین‌ طور کنتاکتورها و رله‌ ها مسلط باشد تا بتواند خدماتی مثل تعمیر کلید بالابر ساختمانی، تعمیر گیربکس بالابر ساختمانی، تعمیر موتور بالابر ساختمانی مخصوصا تعمیر تخصصی موتور وینچی (کششی) و هیدرولیک یا تعمیر کلید ریموت ‌دار کنترل از راه دور بالابر را در بهترین کیفیت و حفظ ایمنی آن انجام بدهد؛ البته قطعا با استفاده از قطعاتی استاندارد، فابریک و باکیفیت.

فکر می کنید شخص مناسبی را برای انجام این کار می شناسید؟ کارشناسان و متخصصان آکام شایا آماده اند تا در این مسیر همراه شما باشند و با راهنمایی های جامع و کامل خود، در حفظ جان و مال شما نقش ایفا کنند. برای تعمیر بالابر در کرج با ما تماس بگیرید.

 

تعمیر بالابر

تعمیر بالابر در مهرشهر

تعمیر بالابر در جهانشهر

تعمیر بالابر در عظیمیه

تعمیر بالابر در گوهردشت

تعمیر بالابر در طالقانی

تعمیر بالابر در کرج

تعمیر و سرویس بالابر در کرج

درباره ما


akam en logo

شرکت آکام شایا البرز با تکیه بر دانش و تخصص پرسنل خود بهترین خدمات طراحی، تامین و فروش قطعات، تعمیر، سرویس، نصب و راه اندازی انواع آسانسور هیدرولیک و کششی را به مشتریان خود ارائه می دهد.

تماس با ما


  • 647-0513 (930)98+
  • info@akam-shaya.com
  • کرج- میدان شهدا برج سلوک طبقه چهام واحد 27

مارا در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درباره ما


akam en logo

شرکت آکام شایا البرز با تکیه بر دانش و تخصص پرسنل خود بهترین خدمات طراحی، تامین و فروش قطعات، تعمیر، سرویس، نصب و راه اندازی انواع آسانسور هیدرولیک و کششی را به مشتریان خود ارائه می دهد.

تماس با ما


  • 647-0513 (930)98+
  • info@akam-shaya.com
  • کرج- میدان شهدا برج سلوک طبقه چهام واحد 27

مارا در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

دسترسی سریع


مقالات


در حال اعتبار سنجی لطفا منتظر بمانید ...