تعمیر جک برقی درب در کرج-تعمیر برد جک برقی درب در کرج
آکام شایا
تعمیر و سرویس جک برقی
تعمیر و سرویس جک برقی
slide-8dd2dcc

تعمیر و سرویس جک برقی

فرم تعمیر و سرویس جک برقی درب در کرج


درب برقی (درب پارکینگی)

اطلاعات کارفرما

اطلاعات فنی جک برقی
کرکره برقی

اطلاعات کارفرما

اطلاعات فنی جک برقی

تعمیر و سرویس جک برقی درب در کرج


تعمیر جک برقی درب در کرج

تعمیر جک برقی درب در کرج را باید از جمله موارد بسیار مهم و ضروری در سیستم های درب اتوماتیک دانست که بروز هرگونه مشکل و خرابی در آن اهمیت ویژه ای داشته و باید در کوتاه ترین زمان ممکن برطرف شود. 

 

معمولا از شایع ترین تعمیراتی که برای جک برقی درب انجام می گیرد، گریس کاری جک برقی درب در کرج و تعمیر برد جک برقی درب کرج است. اما چرا این دستگاه‌ها با مشکل مواجه می شوند؟ برای تعمیر جک برقی درب در کرج با ما تماس بگیرید.

 

این مسئله اجتناب ناپذیر است! هر ابزار و تجهیزاتی که به جهان معرفی می شود، دارای طول عمر است و این مسئله در خصوص جک برقی درب هم صدق می کند. از جمله شایع ترین دلایلی که منجر به بروز مشکل و نیاز به تعمیر جک برقی درب در کرج می‌گردند، عبارتند از:

 

– نیمه باز ماندن در و کار کردن موتور، باز و بسته شدن ناگهانی درب ها، بازوهای شکسته جک، بهم ریختگی تنظیمات زمان بندی باز و بسته شدن لنگه های درب پارکینگ

 

اگر می خواهید این مسائل را برطرف کنید، مطمئنا تنها افراد متخصص و باتجربه می توانند به شما کمک کنند. در این راستا کارشناسان و متخصصان شرکت آکام شایا همراه شما هستند تا دغدغه های ذهنیتان را برطرف نمایند. اما چه مسائلی باید در این مسیر مورد توجه قرار گیرد؟

 

دلایل تعمیر جک برقی درب در کرج

در قسمت بالا با برخی از شایع ترین دلایل خرابی جک برقی درب را گفتیم اما آیا چگونگی بروز این اشکالات را می دانید؟

 

به عنوان مثال، زمانی که موتور کار نمی کند باید آن را به قطع شدن سیم داخلی تعمیم دهید. داغ شدن موتور به استاتور آن بر می گردد. بروز صدای بلند به خشک بودن یا از فرم خارج شدن بلبرینگ ها مربوط است.

 

حتی می توانید آن را به اصطکاک بدنه روتور و استاتور هم ربط دهید. در چنین مواردی محکم کردن پیچ بدنه بهترین گزینه ایست که می تواند مشکل را برطرف کند.

 

حال با مشکلات آشنا هستید، اما آیا چکونگی برطرف کردن آن‌ها را هم می دانید؟ تعمیر جک درب حیاط به آسانی مطالعه این مقاله است؟ پاسخ قطعا «نه» می‌باشد!

 

از همین رو کمک گرفتن از افرادی که دوره های نصب و راه اندازی جک برقی درب را گذرانده اند بهترین گزینه ممکن است، زیرا در این مسیر ابزارهایی مورد استفاده قرار می گیرد که تنها افراد باتجربه و کاربلد از آن بهره مند هستند.

 

چطور تعمیر جک برقی درب در کرج را انجام دهیم؟

با توجه به مشکلاتی که برای جک برقی درب به وجود می آید، تعمیر آن ها نیز متفاوت است. از جمله روش های تعمیر روغن براساس شایع ترین مشکلات به شرح زیر است:

 

*تعویض غتلک ها

یکی از مهم ترین قسمت های درب پارکینگ به غلتک های آن بر می گردد که با گذر زمان این غلتک ها فرسوده شده و دچار آسیب دیدگی می شوند. اگر تعویض نگردند، مشکلات بزرگ تر و به مراتب هزینه بالاتری را با خود به همراه خواهند داشت. حتی در قسمت موتور درب هم مشکلاتی ظاهر خواهند شد. پس تعویض آن را پشت گوش نیاندازید.

 

*گریس کاری منظم

یکی از مواردی که نه تنها برای درب پارکینگ، بلکه برای تمام وسایل می تواند بسیار مفید باشد روغن کاری است. این کار شاید راحت به نظر آید اما در مدت زمان کوتاه می تواند عمر مفید درب را چندین برابر کند.

اگر نمی دانید گریس کاری را به چه صورتی انجام دهید، توصیه می‌کنیم با کارشناسان ما تماس بگیرید. آن ها در این راستا به شما کمک خواهند کرد.

 

*سنسورهای چشمی و ایمنی درب

تمام درب ها یک سیستم هوشمند امنیتی دارند که توسط سنسور چشمی الکترونیکی که در آن تعبیه شده، کار می کند. به این صورت که هنگامی که درب در حال بسته شدن است، اگر یک شیء مانند ماشین، انسان و هر چیز دیگری در مقابل آن باشد، سیستم عمل کرده و درب می ایستد. شما با چک کردن چنین ویژگی می توانید از سالم بودن آن اطمینان حاصل کنید.

 

در صورتی که این سیستم از کار افتاده باشد و یا به خوبی کار نکند، هم باعث خسارات جبران ناپذیری برای درب و هم آن شیء مورد نظر می شود. تنها کافیست هنگامی که درب در حال بسته شدن است یک شیء مانند چوب را میان آن برده و از عملکرد این سیستم باخبر شوید.

 

کلام آخر

تا این قسمت تلاش کردیم شما را با نکات مرتبط به تعمیر جک برقی درب در کرج آشنا کنیم. حتی دلایل بروز خرابی ها را نیز شرح دادیم. با این حال به خاطر بسپارید: هیچگاه سرخود برای تعمیر این وسیله پرکاربرد و گران قیمت اقدام نکنید. تعمیر جک برقی درب قلق ها و نکاتی را شامل می شود که تنها افراد آموزش دیده از پس آن برمی آیند. در این راستا کارشناسان ما همراه شما هستند.

 

پس با خیالی آسوده به بخش تماس با ما بروید و با آن ها ارتباط برقرار کنید. آن‌ها راهنمایی هایی را در اختیارتان قرار خواهند داد که در نهایت منجر به تعمیر جک برقی درب در کرج خواهد شد.

 

تعمیر جک برقی درب در کرج

تعمیر برد جک برقی درب در کرج

تعمیر جک درب حیاط در کرج

گریس کاری جک برقی درب در کرج

درباره ما


akam en logo

شرکت آکام شایا البرز با تکیه بر دانش و تخصص پرسنل خود بهترین خدمات طراحی، تامین و فروش قطعات، تعمیر، سرویس، نصب و راه اندازی انواع آسانسور هیدرولیک و کششی را به مشتریان خود ارائه می دهد.

تماس با ما


  • 647-0513 (930)98+
  • info@akam-shaya.com
  • کرج- میدان شهدا برج سلوک طبقه چهام واحد 27

مارا در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درباره ما


akam en logo

شرکت آکام شایا البرز با تکیه بر دانش و تخصص پرسنل خود بهترین خدمات طراحی، تامین و فروش قطعات، تعمیر، سرویس، نصب و راه اندازی انواع آسانسور هیدرولیک و کششی را به مشتریان خود ارائه می دهد.

تماس با ما


  • 647-0513 (930)98+
  • info@akam-shaya.com
  • کرج- میدان شهدا برج سلوک طبقه چهام واحد 27

مارا در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

دسترسی سریع


مقالات


در حال اعتبار سنجی لطفا منتظر بمانید ...