گارانتی و خدمات پس از فروش - آسانسور و پله برقی آکام شایا البرز
آکام شایا
گارانتی و خدمات پس از فروش
گارانتی و خدمات پس از فروش
گارانتی و خدمات پس از فروش
گارانتی و خدمات پس از فروش
گارانتی و خدمات پس از فروش
گارانتی و خدمات پس از فروش
slide-8dd2dcc
slide-588ec6f
slide-2f5739a

گارانتی و خدمات پس از فروش

گارانتی و خدمات پس از فروش


 گارانتی و خدمات پس از فروش آکام شایا البرز

اشتیاق پرسنل ما در شرکت آکام شایا البرز این است که فعالانه در کنار مردم، مشتریان و همکارانمان باشیم. در این متن با هم درمورد گارانتی و خدمات پس از فروش، نصب، نگهداری و تعمیرات آسانسور، پله برقی، بالابر و جک برقی درب ارائه شده توسط شرکت آکام شایا البرز صحبت می کنیم.

نگاه کلی

آکام شایا البرز برای اطمینان از اینکه طراحی ، نصب و راه اندازی ، سرویس و نگهداری آسانسور، پله برقی، بالابر و جک برقی درب تا حد ممکن بدون نقص و بدون هیچ ایرادی باشد، تیم های خدماتی اختصاصی را ارائه می دهد که در هر مرحله پشتیبانی و راهنمایی بیشتری را ارائه می دهند.
این شرکت برای کمک به مشتریان همیشه حاضر است، با ارائه تصاویر و راهنماهای فنی دقیق اطلاعات لازم و کافی را برای درک کامل نظری و فنی مشتری از سیستم انتخاب شده در اختیار وی قرار دهد.
برنامه های آموزش فنی سفارشی هر ماه برای مشتریانی که دانش نظری و عملی ارائه می دهند ، بنابراین اطمینان از ارائه استانداردهای با کیفیت بالا ، ترتیب داده می شود.
برنامه آموزشی با توجه به پیش زمینه فنی و نیازهای خاص هر شرکت کننده طبقه بندی می شود.
تعهدات گارانتی و خدمات پس از فروش
در صورتی که آسانسور، پله برقی، بالا بر و جک برقی خود را از شرکت آکام شایا البرز تهیه و خریداری نمایید، این شرکتدر قبال خرید شما متعهد به موارد زیر است:

  • خدمات تخصصی و شخصی ارائه دهد
  • قراردادهای نگهداری پس از فروش را با قیمت های کاملا مناسب ارائه دهد
  • قطعات و لوازم یدکی مناسب داخلی و خارجی با بالاترین کیفیت و ارزان ترن قیمت ها را همیشه در انبار داشته باشد.
  • به صورت بیست و چهار ساعته در شبانه روز و در تمام طول هفته اعم از آخر هفته ها و تعطیلات رسمی، در صورت بروز هرگونه خرابی، خدمات و تعمیرات را ارائه دهد. کارکنان ماهر ما 24 ساعته در آنجا هستند تا از پشتیبانی فنی سریع و کارآمد و مراقبت های بعدی در هنگام نصب یا نگهداری اطمینان حاصل کنند.

 

کیفیت خدمات پس از فروش آکام شایا البرز

 

  • قراردادهای خدمات پس از فروش شرکت آکام شایا البرز از نگهداری پیشگیرانه تا پشتیبانی همه جانبه را شامل می شود. ما قیمت های مناسب ، وفاداری مشتری و خدمات با بالاترین کیفیت را ارائه می دهیم.
  • از کیفیت خدمات ما مطمئن باشید. شرکت آکام شایا البرز دارای یک بخش خدمات اختصاصی با کارکنان تمام وقت در داخل و خارج از دفتر است. ما در ارائه خدمات عالی قبل و بعد از نصب آسانسور، پله برقی، بالابر و جک برقی شما متمرکز هستیم.

 

پرسنل ارائه دهنده خدمات پس از فروش آکام شایا البرز

 

  • برای ارائه خدمات مشتری گرا ، شبکه خدمات شرکت آکام شایا البرز صدها ناحیه و منطقه مختلف کشور را پوشش می دهد. همه پرسنل صلاحیت حرفه ای دقیق شرکت را گذرانده اند و همچنین دارای گواهی بهره برداری از تجهیزات ویژه هستند.
  • متخصص ، کارآمد ، مشتاق ، مسئول”، این ها ویژگی های پرسنل ارائه دهنده پس از فروش شرکت آکام شایا البرز است.
  • تعمیر و نگهداری روزانه با کیفیت بالا تضمین اجرای ایمنی است. برای اطمینان از کیفیت نگهداری روزانه ، شرکت ما یک مجموعه نظارت بر تعمیر و نگهداری ایجاد کرده است. پرسنل این مجموعه بر طبق بررسی سایت و نظرسنجی کاربران ، هرگونه مشکل احتمالی را کشف می کند و در اسرع وقت یک روش موثر برای تصحیح و نظارت بر ارتقا کیفیت را در پیش می گیرد.

 

بخش پشتیبانی شرکت آکام شایا البرز

 

  • بخش پشتیبانی فنی پس از فروش شرکت آکام شایا البرز وضعیت عملکرد هر آسانسور، بالابر، جک برقی و پله برقی را به طور منظم با سیستم مدیریت عملیات زندگی ، کشف مشکلات احتمالی ، اقدامات برای راهنمایی ، پیگیری و حل مشکلات ، تجزیه و تحلیل می کند. پشتیبانی فنی مبتنی بر تحقیق و توسعه شرکت ، ارائه خدمات فنی کارآمد و حرفه ای برای سایت و تضمین ایمنی عملکرد تجهیزات است.
  • سرویس خدمات پس از فروش همیشه مشتری محور بوده است. اولویت ما رسیدگی به تقاضای کاربران برای زمان نگهداری ، ارسال پرسنل و خدمات در محل، ارائه طرح خدمات شخصی به صورت حرفه ای و نظر تخصصی در مورد استفاده منطقی از تجهیزات می باشد.

 

چرا شرکت آکام شایا البرز را انتخاب کنیم؟

 

در وقت صرفه جویی کنید – آسانسورهای CTU ما می توانند بسیار سریعتر از بالابرهای سنتی خارجی حرکت کنند ، به این معنی که کارگران زمان کمتری را به انتظار و زمان بیشتری را برای کار می گذرانند. و از آنجا که در داخل ساختمان قرار دارند ، می توانند در هر شرایطی کار کنند ، به این معنی که روزهای کمتری به دلیل هوای نامناسب از دست می رود.
بهینه سازی ساخت – در حالی که ساخت و ساز در بالا ادامه دارد ، شما می توانید از آسانسور، بالابر یا پله برقی طبقات پایین تر استفاده کنید. این مورد به شما کمک می کند روند خود را برای یک پروژه نرم و سریع تر بهینه کنید.
کاهش هزینه های تعمیرات و افزایش عمر مفید – ما تجهیزات شما را مرتب و مرتب نگه می داریم تا از ایجاد اختلالات پرهزینه با یک راه حل مناسب برای نگهداری CTU جلوگیری کنیم. ما همچنین به شما کمک می کنیم با استفاده از فناوری بالابری که به میزان قابل توجهی از انرژی بالاتری نسبت به بالابرهای خارجی بهره می برد ، هزینه های خود را کاهش دهید.
همراه شما از مرحله برنامه ریزی –پیش از شروع کار، مدیران پروژه باتجربه ما در خدمت شما هستند و اطمینان حاصل می کنند که شما از ترکیب صحیح راه حل ها استفاده می کنید و هماهنگی بین طرفین درگیر به راحتی انجام می شود.
فاز ساخت و ساز- کار شرکت آکام شایا البرز سریع ، ایمن و کارآمد است. و هنگامی که دستگاه هایتان شروع به کار کردند ، اطمینان حاصل خواهیم کرد که آنها طبق برنامه و بدون هیچ مورد ناخوشایندی با یک برنامه نگهداری سفارشی کار می کنند که ویژگی های منحصر به فرد ساختمان شما را در نظر می گیرند.

 

ابزارها

 

آکام شایا البرز با بهره گیری از فناوری ، ابزارهایی را تولید می کند که مزایایی را برای مشتریان فراهم می کند و هرروز کار روزانه را هنگام انجام یک پروژه آسانسور بهینه می کند. برنامه های تخصصی ما عملکرد بالابر را در محل آزمایش می کند. پورتال ما به ترتیب در 5 و 10 دقیقه پیشنهادات و نقاشی های آسانسور را ارائه می دهد.
در وب سایت خدمات پس از فروش ما ، مشتریان برای راهنمایی و پشتیبانی با تیم ارائه دهنده خدمات پس از فروش با تجربه شرکت آکام شایا البرز ارتباط برقرار می کنند و همچنین به کتابچه های راهنمای فنی مفید و اسناد عیب یابی دسترسی پیدا می کنند.
آکادمی آموزشی ما یک بستر آنلاین برای آموزش فنی یکپارچه در مورد راه حل های آسانسور است ، در یک برنامه درسی خود گام. با استفاده از فروشگاه الکترونیکی ما ، سفارش قطعات یدکی آسانسور، جک برقی، پله برقی و بالابر روندی سریع و ساده است.

 

 

درباره ما


akam en logo

شرکت آکام شایا البرز با تکیه بر دانش و تخصص پرسنل خود بهترین خدمات طراحی، تامین و فروش قطعات، تعمیر، سرویس، نصب و راه اندازی انواع آسانسور هیدرولیک و کششی را به مشتریان خود ارائه می دهد.

تماس با ما


  • 647-0513 (930)98+
  • info@akam-shaya.com
  • کرج- میدان شهدا برج سلوک طبقه چهام واحد 27

مارا در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درباره ما


akam en logo

شرکت آکام شایا البرز با تکیه بر دانش و تخصص پرسنل خود بهترین خدمات طراحی، تامین و فروش قطعات، تعمیر، سرویس، نصب و راه اندازی انواع آسانسور هیدرولیک و کششی را به مشتریان خود ارائه می دهد.

تماس با ما


  • 647-0513 (930)98+
  • info@akam-shaya.com
  • کرج- میدان شهدا برج سلوک طبقه چهام واحد 27

مارا در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

دسترسی سریع


مقالات


در حال اعتبار سنجی لطفا منتظر بمانید ...