تعمیر آسانسور در کرج؛ قیمت سرویس و نگهداری آسانسور در کرج
آکام شایا

تعمیر آسانسور در کرج؛ قیمت سرویس و نگهداری آسانسور در کرج

تعمیر آسانسور در کرج؛ قیمت سرویس و نگهداری آسانسور در کرج

تعمیر آسانسور در کرج؛ قیمت سرویس و نگهداری آسانسور در کرج

تعمیر آسانسور در کرج

سرویس و نگهداری آسانسور ها از موضوعات بسیار مهمی است که قبلا به آن پرداخته ایم. سرویس دوره ای آسانسور ها عموما در بازه های زمانی یک ماهه، سه ماهه و یک ساله انجام می پذیرد. اما یکی از سوالات مطرح در این خصوص این است که هزینه و قیمت سرویس آسانسور چگونه محاسبه می شود؟ در پاسخ به این سوال و رفع ابهام برای شما عزیزان ما در آکام شایا البرز تصمیم گرفتیم تا به جهت اطلاع رسانی به شما عزیزان قیمت سرویس و نگهداری آسانسور در کرج را شرح دهیم.

پیشنهاد می شود: تعمیر آسانسور در کرج؛ نکات مهم در زمان سرویس و نگهداری آسانسور چیست؟

قبل از آن که به موضوع بررسی قیمت سرویس و تعمیر آسانسور در کرج بپردازیم لازم است تا مقدمه ای در خصوص اهمیت بالای سرویس آسانسور ها ارائه کنیم. اسانسور وسیله ای است که کار حمل و نقل را در ساختمان ها راحت تر نموده است. با وجود آسانسور بسیاری از مشکلات تردد در ساختمان ها کاهش یافته است. اما نکته مهم اینجاست که برای اینکه همیشه بتوانیم از این وسیله استفاده کنیم باید در حفظ و نگهداری آن بکوشیم و از ظرفیت ها، قوانین و استاندارد های آسانسور در زمان استفاده از آن پیروی کنیم.

موضوع سرویس آسانسور یکی از مهمترین موضوعاتی است که باید به آن توجه کرد. زیرا آسانسور هم مانند دیگر دستگاه ها نیاز به سرویس و نگهداری دارد و نیز باید دانست که هر گونه کوتاهی در انجام سرویس به موقع آن موجب خطرات جبران ناپذیری از جمله آسیب های جانی و مالی فراوانی خواهد شد. اما هزینه و قیمت سرویس و نگهداری آسانسور های هیدرولیک ، وینچی ، کششی ، کارگاهی و سایر آسانسور ها در کرج و استان البرز چقدر است؟ در ادامه با ما همراه باشید.

 

قیمت سرویس و نگهداری آسانسور به چه مواردی بستگی دارد؟

 

همانطور که اشاره کردیم در این قسمت به موضوع سرویس و نگهداری آسانسور در کرج می پردازیم. قبل از هر چیزی لازم است اشاره کنیم که سرویس آسانسور عموما در بازه های زمانی یک ماهه، سه ماهه و یک ساله انجام می پذیرد. لذا قیمت و هزینه سرویس آسانسور نیز بستگی به این موضوع دارد که بازه زمانی بازدید دوره ای آسانسور شما چقدر باشد؟

نکته بعدی که در قیمت و هزینه سرویس آسانسور تاثیر گذار است این است که با توجه به این که آسانسور از اجزا و قطعات مختلفی تشکیل شده است، لذا لازم است در زمان سرویس دوره ای و یا نگهداری آسانسور تمامی این اجزا و قسمت ها بازرسی شوند. صرف نظر از این که شما از چه نوع آسانسوری استفاده می کنید، برخی از موارد در سرویس و نگهداری تمامی آسانسور ها یکسان می باشد. از موارد کلی سرویس آسانسور شامل موارد زیر می باشد:

 

  • سرویس و بازدید از موتورخانه
  • بررسی و نظارت بر عملکرد موتورها
  • بررسی و بازدید از چاهک آسانسور
  • بررسی و بازدید از کابین یا اتاقک آسانسور
  • بررسی و نظارت بر عملکرد درب ‌های هر طبقه

 

طبعا اگر کار سرویس آسانسور شما زمان زیادی ببرد و تمامی این قسمت ها و اجزایشان نیاز به بازدید داشته باشند، هزینه و قیمت سرویس آسانسور نیز افزایش خواهد داشت. نکته دیگر که در تعیین قیمت سرویس آسانسور در کرج موثر است این است که ساختمان چند طبقه باشد و آسانسور چند توقف داشته باشد. به هر ترتیب ما در ادامه قیمت های تقریبی و حدودی سرویس آسانسو در کرج را خدمت شما ارائه می کنیم.

 

قیمت سرویس آسانسور در کرج

قیمت سرویس آسانسور در کرج چقدر است؟

 

در پاسخ صریح به این سوال که هزینه و قیمت سرویس آسانسور در کرج چقدر است؟ باید بگوییم که هزینه و قیمت تقریبی سرویس انواع آسانسور در کرج از 60 هزار تومان تا 200 هزار تومان متغییر است. توجه داشته باشید که قیمت فوق قیمت سرویس آسانسور در کرج در سال 99 می باشد. ممکن است قیمت های مصوب برای سرویس آسانسور در کرج در سال 1400 در سندیکا آسانسور و پله برقی استان البرز تفاوت داشته باشد.

قیمت فوق قیمت حدودی و تقریبی سرویس انواع آسانسور در کرج در سال 99 می باشد. شما عزیزان می توانید برای اطلاع از قیمت دقیق و هزینه های سرویس و نگهداری آسانسور در کرج در سال 99 و سال 1400 با مشاورین ما در آکام شایا البرز تماس حاصل کنید. مناطق تحت پوشش آکام شایا در استان البرز عبارتند از:

  • کرج
  • عظیمیه
  • گوهردشت
  • دهقان ویلا
  • گوهردشت
  • جهانشهر
  • مهرشهر
  • محمدشهر
  • ماهدشت
  • و سایر مناطق استان البرز.

 


برای استعلام قیمت سرویس انواع آسانسور در کرج اینجا کلیک کنید


نصب آسانسور در کرج

تعمیر آسانسور در کرج

نصب پله برقی در کرج

تعمیر پله برقی در کرج

آموزش نصب و طراحی و محاسبات آسانسور و پله برقی در کرج

5/5 - (4 امتیاز)
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پروژه ها


پروژه 8
پروژه 7
پروژه 6
پروژه 5
پروژه 4
پروژه 3

اطلاعات تماس


ساعات کاری


شنبه
8:00 تا 16:00
یک شنبه
8:00 تا 16:00
دو شنبه
8:00 تا 16:00
سه شنبه
8:00 تا 16:00
چهار شنبه
8:00 تا 16:00
پنج شنبه
8:00 تا 14:00
جمعه
تعطیل
در حال اعتبار سنجی لطفا منتظر بمانید ...