تعمیرات آسانسور در مهرشهر
آکام شایا

تعمیرات آسانسور در مهرشهر

تعمیرات آسانسور در مهرشهر

تعمیرات آسانسور در مهرشهر

تعمیرات آسانسور در مهرشهر

در این مقاله به معرفی معتبرترین مراکز تعمیر آسانسور و تعمیرات آسانسور در مهرشهر کرج می پردازیم. همانطور که می دانید امروزه استفاده از انواع آسانسور در پروژه های مختلف مرسوم و به نوعی الزامی می باشد. هیچ ساختمان استاندارد و قانونی بلند مرتبه بدون آسانسور را نمی توان یافت. در ادامه برای آشنایی با یکی از معتبرترین مراکز تعمیرات آسانسور در مهرشهر با ما همراه باشید.

البته قطعا در این میان برخی تخلفات هم یافت می شود. اما به هر حال لزوم ساخت هر پروژه و سازه بلند مرتبه استفاده از ابزار هایی برای جابه جایی در مسیر های عمودی همچون آسانسور می باشد. اما وقتی از آسانسور استفاده می کنید باید به فکر موضوع تعمیرات و سرویس آن نیز باشید.

پیشنهاد می شود: 10 نکته تعمیر آسانسور در کرج؛ نگهداری و سرویس آسانسور در مهرشهر

تعمیرات آسانسور در مهرشهر کرج

استان البرز و شهر کرج یکی از کلان شهر های ایران محسوب می شود که روز به روز در حال گسترش می باشد. گسترش و توسعه شهرنشینی در کرج نیز به خودی خود، لزوم ساخت ساختمان ها و برج ها را ایجاب می کند. این یعنی نیاز بیشتر و بیشتر به استفاده از آسانسور ها. اما نمی توان تمامی این آسانسور ها را به حال خود رها کرد. کرج از بخش ها و مناطق مختلفی تشکیل شده است. مهرشهر یکی از مناطق نسبا پر جمعیت استان البرز می باشد.

اخیرا در مهرشهر ساخت و ساز و پروژه های عمرانی مورد توجه بالایی قرار گرفته اند. از همین روز نیاز به نصب ، طراحی ، سرویس و تعمیر آسانسور در مهرشهر بیشتر از پیش شده است. آسانسور وسیله ای است که عموما انسان ها را جا به جا می کند و مستقیما با جان آدمی سرو کار دارد.

پیشنهاد می شود: سرویس و نگهداری آسانسور هیدرولیک در کرج

زیرا بایستی در موعد مناسب نسبت به سرویس دوره ای، نگهداری و تعمیرات آسانسور ها اقدام شود. در غیر این صورت نمی توان انتظار عملکرد مناسب از آسانسور داشته و حتی ممکن است حوادث ناگواری نیز روی دهد. اما بهترین شرکت ارائه دهنده خدمات آسانسور اعم از سرویس دوره ای، نگهداری و تعمیر در مهرشهر کدام است؟ در ادامه به معرفی بهترین مرکز تعمیر آسانسور در مهرشهر می پردازیم.

شرکت آسانسور آکام شایا معتبر ترین و مجهزترین شرکت ارائه دهنده خدمات تعمیر و سرویس انواع آسانسور در مهرشهر و استان البرز می باشد. شرکت آکام شایا البرز عضو سندیکای آسانسور و پله برقی استان البرز و دارای پروانه طراحی، نصب و مونتاژ انواع آسانسور، بالابر صنعتی، تجاری و پله برقی از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز می باشد.

آکام شایا البرز با بهره گیری دانش روز و استفاده از متخصصین و پرسنل با تجربه در خدمت مشتریان عزیز در کرج و تمامی مناطق استان البرز می باشد. آکام شایا این افتخار را دارد که بهترین خدمات تعمیر و سرویس آسانسور در مهرشهر کرج را در کمترین زمان و با کیفیتی بالا ارائه دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت تعمیر آسانسور در مهر شهر می توانید با مشاورین ما در آکام شایا البرز تماس حاصل بفرمایید.

 

تعمیرات-آسانسور-در-مهرشهر

تعمیرات آسانسور در مهرشهر شامل چه مواردی می باشد؟

در قسمت قبلی به معرفی معتبر ترین مرکز تعمیرات آسانسور در مهرشه پرداختیم. اما بد نیست بدانید که تعمیر آسانسور شامل چه مواردی می باشد؟ در ادامه به ذکر برخی از مهمترین نکات در تعمیر آسانسور بسنده می کنیم.

  • بازبینی عملکرد قطعات الکترونیکی همانند صفحه کلید
  • بررسی استاندارد بودن نصب آسانسور
  • بررسی عدم فرسودگی قطعات فنی و مکانیکی
  • برریس و تعمیر سیم های بکسل
  • بررسی و تعمر فلکه های کششی
  • بررسی و تعمیر ترمز ها
  • بررسی و تعمیر لولاهای درب
  • بررسی سالم بودن تزیینات داخلی کابین
  • بررسی و تعمیر سیستم روشنایی، کف و بدنه ها، درب ها
  • و غیره.

موارد فوق تنها بخشی از مواردی است که در زمان سرویس و تعمیر آسانسور ها در مهرشهر مورد بررسی قرار می گیرد. ذکر این نکته نیز حائز اهمیت است که خدمات تعمیر آسانسور با توجه به نوع آسانسور مصرفی شما و نوع ایراد آن متفاوت خواهد بود. طبعا تفاوت نوع آسانسور قیمت آن را نیز متفاوت می کند. اگر شما در مهر شهر استان البرز سکونت دارید و نیاز به سرویس و یا تعمیر آسانسور یا پله برقی دارید، کافی است با ما تماس بگیرید، تا ضمن استعلام قیمت های روز از مشاوره رایگان نیز بهره مند شوید.

 


مرکز تعمیر آسانسور در مهرشهر


مقررات و استاندارد ملی برای آسانسور ها

سازمان استاندارد ایران، مقررات ویژه ای را برای نصب ، طراحی ، تعمیر و سرویس انواع آسانسور ها، بالابر و پله برقی تدوین کرده است. بدیهی است این استاندارد ها، مقررات و نکات در زمان تعمیر آسانسور نیز بایستی در نظر گرفته شوند.

کلیات استانداردهای موجود توسط موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران متولی استاندارد سازی آسانسور، منتشر گردیده است، که از جمله وظایف شرکت‌ مذکور، تعیین صلاحیت فروشندگان و نصابان آسانسور از نظر فنی است. علاوه بر مشکلاتی که ممکن است برای قطعات آسانسور ها بعد از استفاده حادث شود، برخی از این موارد نیز مربوطه به زمان طراحی و نصب آسانسور می باشد. که همه این موارد بایستی در زمان تعمیر آسانسور و با توجه به استاندارد ها و مقررات چک شوند.

 بعضی از این قوانین شامل موارد زیر است:

  • در نظرگرفتن حداقل فضای لازم برای انتخاب تعداد آسانسورها
  • ظرفیت و سرعت آسانسور برای ساختمان‌های مسکونی
  • محاسبه حداقل ها بر مبنای زمان اسمی طول مسیر (۴۰ ثانیه)
  • تعیین دقیق آسانسور ها بر مبنای نمودار ها و استانداردهای جهانی معتبر
  • تعیین جداول اندازه ‌های چاه و کابین و موتورخانه با توجه به ظرفیت
  • و غیره.

نصب آسانسور هیدرولیک در کرج

تعمیر آسانسور هیدرولیک در کرج

نصب پله برقی در کرج

تعمیر پله برقی در کرج

آموزش نصب آسانسور و پله برقی در کرج

5/5 - (12 امتیاز)
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پروژه ها


پروژه 8
پروژه 7
پروژه 6
پروژه 5
پروژه 4
پروژه 3

اطلاعات تماس


ساعات کاری


شنبه
8:00 تا 16:00
یک شنبه
8:00 تا 16:00
دو شنبه
8:00 تا 16:00
سه شنبه
8:00 تا 16:00
چهار شنبه
8:00 تا 16:00
پنج شنبه
8:00 تا 14:00
جمعه
تعطیل
در حال اعتبار سنجی لطفا منتظر بمانید ...