تعمیر و سرویس شبانه روزی آسانسور در کرج
آکام شایا

تعمیر و سرویس شبانه روزی آسانسور در کرج

تعمیر و سرویس شبانه روزی آسانسور در کرج

تعمیر و سرویس شبانه روزی آسانسور در کرج

تعمیر آسانسور در کرج

تعمیر و سرویس شبانه روزی آسانسور در کرج؛ آسانسور ها در انواع مختلفی همچون هیدرولیک ، کششی ، وینچی و کارگاهی موجود می باشند. آسانسور ها در واقع ابزار های الکترومکانیکی هستند که از اجزا و قطعات مختلفی تشکیل شده اند. این اجزا و قطعات بسته به شرکت تولید کننده آنها، کیفیت های بالایی دارند.

اما به هر ترتیب بعد از مدت زمانی از استفاده از آسانسور، این قطعات و اجزا با مشکلاتی رو به رو می شوند. که نیاز به تعمیر و سرویس خواهند داشت. به همین دلیل شما باید با یک مرکز تعمیر و سرویس آسانسور آشنا و در تماس باشید. در این قسمت قصد داریم تا به معرفی مرکز فوق تخصصی تعمیر و سرویس شبانه روزی آسانسور در کرج بپردازیم. در ادامه با ما در آکام شایا البرز همراه باشید.

 

مشکلات رایج در آسانسور ها

 

قبل از آن که به معرفی مرکز فوق تخصصی تعمیر و سرویس شبانه روزی آسانسور در کرج بپردازیم، لازم است تا به صورت خلاصه به مشکلات رایجی که برای آسانسور ها و بالابر ها ممکن است پیش بیاید، اشاره کنیم. همانطور که می دانید آسانسور ها از اجزا و قطعات مختلفی تشکیل شده اند. هر یکی از این قطعات ممکن است بنا به هر دلیل دچار مشکل شده و آسیب ببیند. 

شاید برای شما هم زمان هایی بوده که به علت خرابی آسانسور زمان زیادی را معطل شده و یا مجبور شده اید پای پیاده خود را به طبقه مورد نظر برسانید. در ادامه برخی از مهمترین موارد و اشکالات و خرابی آسانسور که ممکن است برای آسانسور شما نیز رخ دهد را بیان می کنیم:

 

  1.  افزایش دما
  2. توقف های ناگهانی
  3. زمان انتظار زیاد
  4. آسانسور در طبقه ای مانده و حرکت نمی کند
  5. دمای موتور آسانسور یا بالابر پس از روشن شدن بالا می رود
  6. درب کشویی داخل آسانسور باز می شود اما درب بیرونی مربوط به طبقه باز نمی شود
  7. هنگام استارت موتور آسانسور صدای زیادی شنیده می شود اما حرکت نمی کند
  8. موتور روشن نمی شود و و از مدار هیچ گونه جریانی عبور نمی کند
  9. خرابی تابلو برقی آسانسور ها
  10. بروز اشکال در کابل های نگه دارنده آسانسور
  11. و غیره.

 

پیشنهاد می شود: نصب آسانسور در کرج؛ نکات ایمنی طراحی و نصب آسانسور چیست؟


در خصوص برخی از شایع ترین ایرادات و اشکالات در انواع آسانسور ها باید اشاره کنیم که یکی از این اشکالات افزایش دما در داخل کابین آسانسور می باشد. که ممکن است منجر به خرابی آسانسور شود. بیشتر در فصل تابستان با این اتفاق برخورد می کنیم.

اگر سیستم خنک کننده آسانسور یا سیستم تهویه هوای آن به خوبی کار نکند، دما در درایو و سیستم کنترل به 100 درجه نیز خواهد رسید که باعث اختلال در عملکرد آسانسور خواهد شد. توجه داشته باشید که دمای عملکرد مناسب در آسانسور بین 5 تا 40 درجه است. مورد دیگر که بسیار در آسانسور های مختلف شایع است، توقف های ناگهانی آسانسور می باشد. این اشکال می تواند دلایل مختلفی داشته باشد.

برای مثال:

 

  • زمان بندی ها
  • خطاهای الکتریکی 
  • معایب الکترونیکی
  • و غیره.

 

داشتن یک برنامه سرویس و نگهداری پیش گیرانه منظم تا حد قابل توجهی این ایرادات را بر طرف خواهد کرد و از بروز مشکلات جزئی جلوگیری می کند. همچنین زمان انتظار زیاد برای سیدن کابین آسانسور به طبقات نیز از مشکلات شایع می باشد. این مورد بیشتر در آسانسورهای قدیمی مشاهده می شود. با قدیمی شدن آسانسور ها، نقص و کارآیی آن مشهود تر شده و هر تکنسین با تجربه ای می داند که با جایگزین کردن تابلوی مدرن تر راندمان آسانسور بالاتر می رود.

 

تعمیر و سرویس شبانه روزی آسانسور در کرج

 

در قسمت قبلی به بررسی برخی از شابع ترین عوامل خرابی در آسانسور ها پرداختیم. قطعی برق ، خرابی موتور ، توقف های ناگهانی و غیره از مهمترین این اشکالات بودند. اما نکته ای که قابل توجه است این است که حادثه و خرابی آسانسور هیچگاه از پیش به شما اخطار نخواهد داد. این حوادث و اشکالات ممکن است در هر ساعت از شبانه روز بروز دهد.

بنابراین شما به عنوان مدیر مجموعه یا ساختمان بایستی در هر زمانی از شبانه روز که حادثه و یا خرابی و اشکال در آسانسور مشاهده شد، بتوانید مشکل را در کوتاهترین زمان رفع و رجوع کنید. اما طبیعتا شما به تنهایی از پس این کار برنخواهید آمد. لازم است تا از متخصصین کارکشته بخواهید تا آسانسور شما را در کوتاهترین زمان ممکن و با رعایت کامل تمامی دستورالعمل ها و استاندارد ها تعمیر و یا سرویس کنند.

تعمیر و سرویس شبانه روزی آسانسور در کرج

 

برای این که زمان معطلی شما به حداقل برسد، پیشنهاد ما این است که با مجموعه شبانه روزی سرویس و تعمیرات آسانسور در کرج در تماس باشید. شرکت آسانسور آکام شایا البرز به عنوان اولین و معتبرترین مرکز ارائه خدمات تعمیر و سرویس شبانه روزی آسانسور در کرج فعالیت می کند.

این مجموعه افتخار آن را دارد که با جمعی از بهترین و متخصص ترین پرسنل تعمیرکار و سرویس کار در کرج به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات تعمیر و سرویس آسانسور باشد. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت تعمیر و سرویس شبانه روزی آسانسور در کرج با مشاورین ما در آکام شایا البرز در تماس باشید. ما در آکام شایا البرز به صورت شبانه روزی در خدمت تمامی مشتریان عزیز در مناطق مختلف استان البرز هستیم. مناطق تحت پوشش ما عبارتند از:

 

  • کرج
  • گلشهر
  • گوهردشت
  • عظیمیه
  • مهرشهر
  • جهانشهر
  • محمدشهر
  • ماهدشت
  • مهرویلا
  • و سایر مناطق

 


تماس با مرکز تعمیرات و سرویس شبانه روزی آسانسور در کرج


نصب آسانسور در کرج

تعمیر آسانسور در کرج

نصب پله برقی در کرج

تعمیر پله برقی در کرج

آموزش نصب آسانسور و پله برقی در کرج

5/5 - (3 امتیاز)
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پروژه ها


پروژه 8
پروژه 7
پروژه 6
پروژه 5
پروژه 4
پروژه 3

اطلاعات تماس


ساعات کاری


شنبه
8:00 تا 16:00
یک شنبه
8:00 تا 16:00
دو شنبه
8:00 تا 16:00
سه شنبه
8:00 تا 16:00
چهار شنبه
8:00 تا 16:00
پنج شنبه
8:00 تا 14:00
جمعه
تعطیل
در حال اعتبار سنجی لطفا منتظر بمانید ...