تعمیر آسانسور در کرج؛ سرویس آسانسور هر چند وقت یک بار باید صورت گیرد؟
آکام شایا

تعمیر آسانسور در کرج؛ سرویس آسانسور هر چند وقت یک بار باید صورت گیرد؟

تعمیر آسانسور در کرج؛ سرویس آسانسور هر چند وقت یک بار باید صورت گیرد؟

تعمیر آسانسور در کرج؛ سرویس آسانسور هر چند وقت یک بار باید صورت گیرد؟

تعمیر آسانسور در کرج

آسانسور ها یکی از انواع ابزار های الکترومکانیکی هستند که در قرن اخیر حضور گسترده ای در انواع پروژه ها و ساختمان ها دارند. اما موضوع مهمی که در خصوص این ابزار بایستی در نظر گرفته شود، موضوع سرویس و نگهداری آسانسور می باشد. زیرا آسانسور ها مستقیما با جان آدمی سرو کار دارند و هرگونه اهمال و سهل انگاری می تواند منجر به بروز حادثه شود. اما سوالی که اینجا مطرح می شود این است که سرویس آسانسور هر چند وقت یک بار باید صورت گیرد؟ برای دریافت پاسخ این سوال که سرویس و نگهداری آسانسور در چه بازه زمانی باید انجام شود؟ و یا تعمیر آسانسور در کرج با ما در آکام شایا البرز همراه باشید.

قبل از آن که به پاسخ این سوال بپردازیم که سرویس آسانسور هر چند وقت یکبار باید صورت گیرد؟ لازم است تا مقدمه ی کوتاهی در خصوص سرویس آسانسور خدمت شما عزیزان ارائه کنیم. به صورت کلی سرویس و نگهداری دوره ای آسانسور به بازرسی و بررسی دوره ای آسانسور و مجموعه اقداماتی اطلاق می شود که از خرابی های احتمالی آسانسور ها جلوگیری می کند. سرویسکار آسانسور در بازه های زمانی مشخص تمامی اجزا و قطعات و بخش های انواع آسانسور ها را بررسی کرده و در صورت وجود ایرادات احتمالی آن ها را رفع می کند.

 

سرویس آسانسور هر چند وقت یک بار باید صورت گیرد؟

 

اما در پاسخ سوال سرویس آسانسور هر چند وقت یک بار باید صورت گیرد؟ نمی توان پاسخ قطعی ارائه داد. زیرا این موضوع به موارد مختلفی بستگی دارد. برای مثال نوع آسانسور مصرفی شما و غیره. اما برای درک بهتر شما از این موضوع باید اشاره کنیم که به طور کلی بعضی از عملیات ‌های سرویس و نگهداری آسانسور باید ماهیانه، برخی هم سه ماه یک بار و برخی هم هر سال یک بار صورت گیرد.

برخی از موارد باید به صورت ماهانه بررسی شوند. در مقاله سرویس آسانسور شامل چه مواردی می شود مفصلا به این موضوع پرداختیم. اما برخی دیگر از موارد نیز وجود دارند که باید در بازه های زمانی بیشتر بررسی شوند که در ادامه مفصلا به آن خواهیم پرداخت.

 

تعمیر آسانسور در کرج؛ سرویس آسانسور در بازه زمانی سه ماهه

 

  • روغن کاری لولای درب طبقات
  • نظافت فن کابین آسانسور
  • نظافت فن موتور
  • نظافت فن اتاقک موتورخانه
  • آچار کشی اتصالات مکانیکی کابین و موتورخانه
  • و غیره.

مواردی که به صورت فهرست وار در قسمت بالا ارائه کردیم از جمله مواردی هستند که باید در بازه های زمانی سه ماهه بررسی شوند. بنابراین شرکت ارائه دهنده خدمات سرویس آسانسور شما می بایست هر سه ماه یک بار نسبت به موارد فوق اقدام کند.

تعمیر آسانسور در کرج

تعمیر آسانسور در کرج؛ سرویس آسانسور در بازه زمانی یک ساله

همچنین مواردی که در ادامه ارائه می شود، از مهمترین مواردی هستند که باید در بازه های زمانی یک ساله مورد بررسی قرار بگیرند. برای مثال سرویس کار آسانسور می بایست هر سال یک بار نسبت به شستشوی ریل ها با گازوییل و شوینده اقدام کند. از دیگر موارد عبارتند از:

  • تعویض روغن گیربکس با روغن دنده پایه تمام سنتتیک یا نیمه سنتتیک
  • شستشوی ریل ‌ها با گازوییل و شوینده
  • غبار گیری موتور و گیربکس، تابلو فرمان، تابلو برق با استفاده از پمپ باد
  • نظافت اتاقک موتورخانه
  • نظافت و غبارگیری روی کابین به وسیله پمپ باد
  • نظافت چاه آسانسور
  • و غیره.

 

چه زمانی آسانسور را سرویس کنیم؟

 

سرویس و نگهداری آسانسور از مهمترین نکاتی است که باید حتما به آن توجه شود. اگر به تازگی آسانسور را نصب کرده اید، بهتر است با یک شرکت قراداد ببندید تا به صورت ماهیانه و دوره ای خدمات سرویس آسانسور شما را انجام دهند. مشاورین ما در آکام شایا بعد از بازدید اولیه آسانسور شما، زمان مناسب و بازه های زمانی لازم برای سرویس آسانسور شما را بررسی و اعلام می کنند. فراموش نکنید که با سرویس دوره ‌ای منظم و اصولی می ‌توان تا حدود زیادی از هزینه ‌های سرسام ‌آور تعمیرات جلوگیری کرد. ما به شما مجموعه آسانسور آکام شایا البرز را پیشنهاد می کنیم.

شرکت آکام شایا البرز با در اختیار داشتن بهترین سرویسکاران و متخصصین تحصیل کرده صنعت آسانسور و رشته مکانیک آماده خدمات رسانی به مشتریان عزیز در کرج می باشد. سرویس و نگهداری و بازدید دوره ای آسانسور در کرج یکی از اصلی ترین خدمات ارائه شده در مجموعه آکام شایا البرز می باشد. از این که تا پایان مقاله با ما همراه بودید، از شما سپاس گزاریم.

 

پیشنهاد می شود: تعمیر آسانسور در کرج چگونه است؟

نصب آسانسور در کرج

تعمیر آسانسور در کرج

نصب پله برقی در کرج

تعمیر پله برقی در کرج

آموزش نصب آسانسور و پله برقی در کرج

5/5 - (1 امتیاز)
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پروژه ها


پروژه 8
پروژه 7
پروژه 6
پروژه 5
پروژه 4
پروژه 3

اطلاعات تماس


ساعات کاری


شنبه
8:00 تا 16:00
یک شنبه
8:00 تا 16:00
دو شنبه
8:00 تا 16:00
سه شنبه
8:00 تا 16:00
چهار شنبه
8:00 تا 16:00
پنج شنبه
8:00 تا 14:00
جمعه
تعطیل
در حال اعتبار سنجی لطفا منتظر بمانید ...