تعمیر آسانسور در کرج؛ تعمیر آسانسور هیدرولیک در کرج
آکام شایا

تعمیر آسانسور در کرج؛ تعمیر آسانسور هیدرولیک در کرج

تعمیر آسانسور در کرج؛ تعمیر آسانسور هیدرولیک در کرج

تعمیر آسانسور در کرج؛ تعمیر آسانسور هیدرولیک در کرج

تعمیر آسانسور در کرج

در این مقاله قصد داریم به معرفی یکی از معتبر ترین مراکز تعمیرات تخصصی آسانسور و تعمیر آسانسور هیدرولیک در کرج بپردازیم. این مجموعه در تمامی مناطق استان البرز اعم از کرج ، مهرشهر ، محمدشهر ، ماهدشت و غیره فعالیت می کند. همانطور که می دانید آسانسور ها در انواع مختلفی وجود داشته و با توجه به ویژگی ها هر یک در یک پروژه خاص مورد استفاده قرار می گیرند.

لذا موضوعی که در زمان تعمیر آسانسور اهمیت دارد این است که سرویسکار و تعمیرکار با نوع آسانسور آشنایی داشته و تجربه کافی در خصوص تعمیر آن نوع آسانسور داشته باشد. در ادامه برای آشنایی با مرکز تعمیر آسانسور هیدرولیک در کرج با ما همراه باشید.

پیشنهاد می شود:

نصب آسانسور هیدرولیک در کرج؛ آسانسور هیدرولیکی چیست؟

نصب آسانسور هیدرولیک در کرج؛ استاندارد های نصب آسانسور های هیدرولیکی

نصب آسانسور هیدرولیک در کرج؛ آسانسور هیدرولیک از چه قطعاتی تشکیل شده است؟

نصب آسانسور هیدرولیک در کرج؛ پاوریونیت هیدرولیک آسانسور و بالابر چیست؟

 

آسانسور های هیدرولیک همانطور که اشاره کردیم از انواع پرکاربرد آسانسور ها می باشند. فرقی نمی کند که نوع آسانسور هیدرولیک، کششی، وینچی و یا غیره باشد. هر زمانی که به علت گذر زمان و موارد دیگر هر یکی از قطعات آسانسور شما خراب شد و یا علائم غیر طبیعی در آسانسور مشاهده کردید، بایستی با یک مرکز تعمیر آسانسور تماس بگیرید تا آسانسور شما در اولین فرصت عیب یابی و تعمیر شود.

البته این نکته اهمیت دارد که تعمیرکار آسانسور به خوبی با نوع آسانسور شما آشنایی داشته باشد. زیرا آسانسور ها در برخی از بخش ها و قطعات تفاوت هایی با هم دارند که تعمیرکار باید به خوبی به آن ها واقف باشد تا بتواند تعمیر آسانسور را به خوبی انجام دهد. آسانسور های هیدرولیکی نیز ممکن است در مواقعی دچار شایع ترین ایرادات و اشکالات آسانسور ها شوند.

 

برای مثال:

  • توقف ناگهانی
  • خرابی سنسور ها
  • بالا رفتن دمای آسانسور
  • صدا های بلند
  • خاموش شدن کامل آسانسور
  • زمان انتظار زیاد
  • قطعی فیوز به هنگام استارت موتور مدار
  • باز نشدن درب آسانسور
  • توقف آسانسور در طبقه غیر مد نظر
  • و غیره.

اگر هر یکی از این موارد را در اسانسور های خود مشاهده کردید، لازم است تا سریعا برای تعمیر آسانسور خود اقدام کنید. اگر در کرج سکونت دارید، در هر یکی از موارد فوق و یا مواردی مشابه که غیر طبیعی به نظر می رسد، می توانید با متخصصین ما در مجموعه آکام شایا البرز تماس بگیرید تا آسانسور شما را تعمیر کنند. اما آسانسور هیدرولیک چیست؟

 

تعمیر آسانسور هیدرولیک در کرج

آسانسور هیدرولیک چیست؟

اگرچه قبلا مفصلا در خصوص آسانسور های هیدرولیک با شما صحبت کرده ایم. اما در اینجا نیز لازم می دانیم تا مقدمه کوتاهی در خصوص آسانسور هیدرولیک، قطعات آن و نحوه کارکرد آن با شما صحبت کنیم.

آسانسور های هیدرولیکی یکی از انواع آسانسورهای رایج در انواع پروژه ها می باشند. این نوع آسانسور ها از جک و پاوریونیت تشکیل شده و به دلیل داشتن سیستم هیدرولیک، از امنیت نسبتا بالایی نیز برخوردار هستند. آسانسور هیدرولیک به آسانسوری گفته می شود که با نیروی فشار روغن کار می کند. آسانسورهای هیدرولیک برای طول مسیر پایین و ظرفیت های بالا کاربرد دارند و نیرو و بار عمودی بر اسکلت ساختمان وارد نمی کنند.

در آسانسورهای هیدرولیک عامل تامین کننده ی نیروی محرکه، جک و پاوریونیت است. عملکرد این آسانسور به نحوی است که با تحت فشار قرار دادن روغن، نیروی رانش ایجاد شده و به جک های هیدرولیکی منتقل می شود. نیروی رانشی منتقل شده به جک های هیدرولیکی نیز منجر به حرکت آسانسور در مسیر های عمودی می شود. این آسانسور ها از بخش های مختلفی تشکیل شده اند که ممکن است هر یکی از این قطعات و بخش ها نیاز به تعمیر داشته باشند.

بخش های آسانسور هیدرولیک عبارتند از:

  • کابین
  • ریل ها
  • درب ها
  • جک
  • پاوریونیت
  • ضربه گیر
  • تجهیزات و لوازم جانبی
  • و غیره.

تعمیر آسانسور هیدرولیک در کرج

در قسمت قبلی مفصلا در خصوص آسانسور های هیدرولیک و نحوه کارکرد آن ها، همچنین اجزا و قطعات آن ها با شما صحبت کردیم. اما اجازه دهید به معرفی یکی از معتبرترین مراکز تعمیر آسانسور هیدرولیک در کرج بپردازیم. شرکت آکام شایا البرز با رویکرد فروش و تامین قطعات و تجهیزات انواع آسانسور، همچنین با هدف ارائه خدمات تعمیر، سرویس، نصب، راه اندازی انواع آسانسور، پله برقی و بالابر در استان البرز تاسیس شده است.

این شرکت در سال ۱۳۹۵ به صورت سهامی خاص و با شماره ثبت ۳۷۶۰۱ در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز به ثبت رسیده است. آکام شایا البرز با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و با استفاده از پرسنل متخصص و فنی در مجموعه این افتخار را دارد که به عنوان یک شرکت پیشرو در صنعت آسانسور استان البرز شناخته شود. تعمیرکاران ما در مجموعه آکام شایا البرز تخصص و دانش و تجربه بالایی در خصوص تعمیر و سرویس انواع آسانسور ها دارند. لذا در صورت نیاز به خدماتی در خصوص تعمیر آسانسور هیدرولیک در کرج با آکام شایا البرز تماس بگیرید.

 

نصب آسانسور در کرج

تعمیر آسانسور در کرج

نصب پله برقی در کرج

تعمیر پله برقی در کرج

آموزش نصب آسانسور و پله برقی در کرج

5/5 - (2 امتیاز)
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پروژه ها


پروژه 8
پروژه 7
پروژه 6
پروژه 5
پروژه 4
پروژه 3

اطلاعات تماس


ساعات کاری


شنبه
8:00 تا 16:00
یک شنبه
8:00 تا 16:00
دو شنبه
8:00 تا 16:00
سه شنبه
8:00 تا 16:00
چهار شنبه
8:00 تا 16:00
پنج شنبه
8:00 تا 14:00
جمعه
تعطیل
در حال اعتبار سنجی لطفا منتظر بمانید ...