نصب آسانسور در کرج؛ عجیب ترین آسانسورهای جهان کدامند؟
آکام شایا

نصب آسانسور در کرج؛ عجیب ترین آسانسورهای جهان کدامند؟

نصب آسانسور در کرج؛ عجیب ترین آسانسورهای جهان کدامند؟

نصب آسانسور در کرج؛ عجیب ترین آسانسورهای جهان کدامند؟

از آسانسور های موجود در کشتی های بزرگ تفریحی گرفته تا هتل های شهری. این آسانسور ها شما را جوری وسوسه می کنند که قید مدل های معمولی را بزنید. آسانسور ها یک وظیفه ساده دارند: جابجایی مسافران یا اشیا بین طبقات. اگرچه این کار ممکن است پیش پا افتاده به نظر برسد، اما طراحی آن ها می تواند بسیار خارق العاده و پیچیده باشد.برای نصب آسانسور در کرج باما تماس بگیرید.

در همین راستا، برخی از آسانسورها در سراسر جهان به دلیل عجیب بودن و منحصر به فرد بودن و ظاهر غیرمعمول شان، به جاذبه های گردشگری تبدیل شده اند.

 

نصب آسانسور در کرج؛ اولین آسانسور چگونه و در چه زمانی اختراع شد؟

 اولین آسانسور اثر معمار رومی ویتروویوس است. سپس ارشمیدس، اولین آسانسور خود را احتمالاً در 236 سال قبل از میلاد ساخته است. برخی منابع از دوره های بعدی تاریخی، آسانسور ها را به عنوان کابینی روی طناب کنفی که با دست و یا حیوانات جا به جا می شود، ذکر می کنند. چنین آسانسور های اولیه ای با استفاده از اهرم ها به همراه قرقره ها و طنابهایی که دور یک درام سیم، پیچ خورده اند کار می کردند. این روش، برای بلند کردن اجسام تا انقلاب صنعتی ادامه یافت.

اولین آسانسور مدرن واقعی که به عنوان بالابر مسافربری طراحی شده بود، در سال 1743 عرضه شد. این وسیله که منحصراً برای پادشاه فرانسه، لویی پانزدهم ساخته شده بود، صندلی پرنده نامیده می شود و هیچ شباهتی به آسانسورهای مدرن ندارد. آن را در بیرون بالکن پادشاه قرار داده بودند و پادشاه لویی از آن برای انتقال از طبقه ای به طبقه دیگر استفاده می کرد و به دستور پادشاه به صورت دستی اداره می شد.

اوتیس، آسانسور مدرن خانگی، در حدود سال 1850 تاسیس شد. این ها اولین آسانسور های هیدرولیکی و بخار بودند. الیشا جی اوتیس اولین آسانسور ایمنی را به دنیا معرفی کرد. از این آغاز فروتنانه، طراحی آسانسور به درجات بالاتری رسید.

نصب آسانسور در کرج؛ عجیب ترین آسانسورهای جهان کدامند؟

در این جا بدون ترتیب برخی از نادر ترین و عجیب ترین آسانسور های جهان را معرفی می کنیم.

AquaDom در برلین آسانسور بسیار عجیبی است

آیا حین حرکت در بین طبقات، حوصله ی خیره شدن به فضاهای باز یا لابی را ندارید؟ AquaDom در برلین یک مخزن ماهی استوانه ای با طول 82 فوت (25 متر) با یک آسانسور داخلی و شیشه ای است که به راستی، یکی از غیر معمول ترین آسانسور های جهان به شمار می رود.

AquaDom در هتل Radisson Blu در Berlin Mitte واقع شده است و بسیار منحصر به فرد است. مجموعه Dom Aquaree همچنین شامل هتل ها ، دفاتر ، رستوران ها و مرکز زندگی دریایی است. این مخزن با 1،000،000 لیتر آب پر شده است و شامل 1500 ماهی از 50 گونه مختلف است. غواصان مخزن را تمیز می کنند و روزانه ماهی را تغذیه می کنند.

Inclinators Luxor’s در لاسوگاس آسانسور بسیار جالبی است

Inclinators هتل لوکسور میهمانان را از زاویه 39 درجه به طرفین شکل هرمی نمادین منتقل می کند.  برخلاف آسانسور های عجیب دیگر این لیست “اتومبیل های” آن فاقد پنجره های شفاف هستند. افراد تمایل مهمانان را به طبقات آخر هرم مدرن منتقل می کنند. در شب ، مناظر خیره کننده است.

Globen Skyview در استکهلم یکی دیگر از آسانسورهای منحصر به فرد است

اریکسون گلوب با ارتفاع 279 فوت (85 متر) و قطر 361 فوت (110 متر) بزرگترین ساختمان نیم کره ای جهان است. گوندولاهای Skyview که به بیرون برچسب گذاری شده اند به مسافران 20 دقیقه سفر در امتداد منحنی ساختمان را ارائه می دهند. Skyview که یکی از عجیب ترین آسانسور های جهان است ، مناظر خارق العاده ای از افق استکهلم ارائه می دهد.

آسانسور Rising Tide on Oasis of the Seas آسانسور عجیب دیگری است

ما می دانیم که شما چه فکر می کنید:  چرا کسی فکر نکرده است که میله ای را در بالابر قرار دهد؟ در واقع ، این قبلا اتفاق افتاده است. Rising Tide Elevator اولین آسانسور سفر دریایی در جهان است. این آسانسور 35 مسافر ، کارمند و یک رستوران را حمل می کند. با آرامش از طریق دهلیزهای موجود در کشتی های تفریحی گل سرسبد رویال کارائیب بالا و پایین می شود. این رستوران در طول روز فعالیت می کند و یکی از تجربه های لازم برای انجام کار را در اختیار شما قرار می دهد.

 

آسانسور جالب دیگر Falkirk Wheel در اسکاتلند است

Falkirk Wheel برای انسان ها مورد استفاده قرار نگرفته است ، اما یک قطعه مهندسی زیبا و یک بالابر قایق چرخشی جدید در اسکاتلند است. کانال Forth و Clyde را به کانال Canon متصل می کند و به همین دلیل از شهر مجاور Falkirk نامگذاری شده است. ساخت و افتتاح آن در سال 2002  برای جایگزینی مجموعه فرسوده یازده قفل استفاده شده صورت گرفت.

پیشنهاد می شود: نصب آسانسور در کرج؛ بزرگترین شرکت های آسانسور در جهان کدامند؟

نصب آسانسور در کرج

تعمیر آسانسور در کرج

نصب پله برقی در کرج

تعمیر پله برقی در کرج

آموزش آسانسور و پله برقی در کرج

5/5 - (2 امتیاز)
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پروژه ها


پروژه 8
پروژه 7
پروژه 6
پروژه 5
پروژه 4
پروژه 3

اطلاعات تماس


ساعات کاری


شنبه
8:00 تا 16:00
یک شنبه
8:00 تا 16:00
دو شنبه
8:00 تا 16:00
سه شنبه
8:00 تا 16:00
چهار شنبه
8:00 تا 16:00
پنج شنبه
8:00 تا 14:00
جمعه
تعطیل
در حال اعتبار سنجی لطفا منتظر بمانید ...