نصب آسانسور در کرج؛ بزرگترین شرکت های آسانسور در جهان کدامند؟
آکام شایا

نصب آسانسور در کرج؛ بزرگترین شرکت های آسانسور در جهان کدامند؟

نصب آسانسور در کرج؛ بزرگترین شرکت های آسانسور در جهان کدامند؟

نصب آسانسور در کرج؛ بزرگترین شرکت های آسانسور در جهان کدامند؟

نصب آسانسور در کرج

 

همانطور که می دانید صنعت آسانسور در جهان از صنایع بسیار پیشرفته و به روز می باشد. شرکت های بزرگی در جهان در حال تولید انواع آسانسور و بالابر و ارائه خدمات مرتبط می باشند. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی برخی از مهم ترین و بزرگترین شرکت های آسانسور جهان بپردازیم. با ما در نصب آسانسور در کرج همراه باشید.

 

نصب آسانسور در کرج؛ صنعت جهانی آسانسور

 

بزرگترین شرکت های آسانسور در جهان کدامند؟ در یک صنعت بسیار خاص و تخصصی با چند کمپانی بزرگ و کمپانی های محلی پراکنده، بازار آسانسور در سراسر جهان تحت سلطه بزرگترین افرادی قرار دارد که قادر به ارائه آسانسورهایی با فن آوری بالا و مهندسی دقیق هستند. در این میان چند کمپانی، پرچم دار این صنعت بزرگ هستند و از سایر رقبا جلو زدند.

تحت GICS (استانداردهای جهانی طبقه بندی صنعت)، آسانسورها و پله برقی ها در رده ماشین آلات صنعتی، به عنوان یک صنعت فرعی برای ماشین آلات محسوب می شوند. این صنعت فرعی شامل تولید کنندگان انواع ماشین آلات صنعتی و اجزای صنعتی شان، از جمله موارد زیر می باشد:

  • تولیدکنندگان پرس
  • ماشین آلات
  • کمپرسورها
  • تجهیزات کنترل آلودگی
  • عایق ها
  • پمپ ها
  • یاطاقان غلتکی
  • و سایر ساخته های فلزی در رابطه با آسانسور و پله برقی

 

تاثیر ویروس کرونا بر صنعت آسانسور

همه چیر درباره این صنعت فرعی در چند ماه گذشته به دلیل همه گیری ویروس کرونا در جهان و کاهش سرعت ساخت و سازها، دچار کندی شده است. بازار آسانسورها و پله برقی نیز طی ماه های اخیر روند کاملاً نزولی در رشد داشته است.

چندین ساخت و ساز و پروژه تجاری در این میان متوقف شد. با این وجود، صنعت آسانسور بسیار نویدبخش بوده و انتظار می رود تقاضا برای آسانسور و پله برقی و رشد بازار در سال 2026 به 114 میلیارد دلار افزایش یابد، البته به شرطی که در ماه های آینده، قرنطینه برداشته شود و یا واکسن در بازار حضور به عمل آورد.

نصب آسانسور در کرج؛ شرکت های فعال در بازار آسانسور

 

شرکت های فعال در بازار آسانسور از تنوع بالایی برخوردار هستند و نه تنها در مقیاس با بازارهای جغرافیایی مورد نظر، بلکه از نظر ساختار نیز متنوع اند. در رابطه با محصولات تجاری و مسکونی بر اساس موقعیت جغرافیایی محصول و کاربر نهایی تقسیم بندی می شوند. دسته بندی محصولات آسانسور و پله برقی اغلب هم پوشانی دارند، زیرا در حوزه ساخت این محصولات نیز تخصص مشابهی وجود دارد و اکثر تولیدکنندگان در هر دو بخش فعالیت می کنند.

همچنین چند کمپانی بزرگ وجود دارد که دارای یک بخش اختصاصی برای تولید آسانسور هستند. برای نگارش این لیست، ما درآمد این شرکت ها را فقط در بخش آسانسور و پله برقی در نظر گرفته ایم. مشخص شده است که تفاوت زیادی در درآمد اپراتورهای محلی و جهانی وجود دارد و کمپانی های برتر به عنوان فاتحان بازار، به طور قابل توجهی جلوتر هستند. ما همچنین تعداد کارمندان دائمی هر کمپانی را نیز، گزارش کرده ایم.

پیشنهاد می شود: نصب آسانسور در کرج؛ آسانسور چیست؟

نصب آسانسور در کرج؛ بزرگترین شرکت های آسانسور در جهان کدامند؟

فاتح بازار آمریكا یعنی (Otis Worldwide Corporation (NYSE: OTIS یكی از مهره های اصلی در سطح جهانی به شمار می رود. این شرکت اخیراً برای ارزیابی خطر انتقال ویروس کرونا در تلاش برای ایمن سازی آسانسورها، مطالعه و تحقیقات گسترده ای را در رابطه با جریان هوای آسانسور، آغاز کرده است. Otis نه تنها در حال نصب تجهیزات جدید در این کشور است، بلکه از طریق استفاده از اینترنت هم سرویس می دهد.بیایید نگاهی به 15 شرکت بزرگ آسانسور در جهان بیندازیم.

شرکت آسانسور سیگما

 

درآمد – 9 میلیون دلار

تعداد کارمندان -49

شرکت آسانسور که در کره جنوبی فعالیت می کند، زیر مجموعه OTIS است و در بیشتر بازار های آسیا فعالیت می کند. شرکت آسانسور سیگما به عنوان برندی برای OTIS در بازارهای خارج از آمریکا در سال 2000 تاسیس شد.

شرکت گلاری

 

درآمد – 15.8 میلیون دلار

تعداد کارمندان – 18 نفر

این شرکت مستقر در چین،  تحت لیسانس فن آوری برتر آلمان است.  این شرکت به بازار چین که یکی از بازارهای پیشرو است و ظرفیت تولید بیش از 20،000 واحد را دارد، محصولات متنوعی ارائه می دهد.

نصب آسانسور در کرج

 

آسانسور ایتا (مالزی)

 

درآمد – 26 میلیون دلار

تعداد کارمندان – ثبت نشده است

این شرکت مالزیایی با توجه به نیازهای محلی ساخت و ساز انجام می دهد. فعالیت های اصلی اش شامل طراحی، نصب و نگهداری سیستم های آسانسور است.

 

گروه آسانسور شنیانگ یواندا

 

درآمد – 123 میلیون دلار

تعداد کارمندان – 1،783

این کمپانی یکی از بزرگترین شرکتهای آسانسوری در چین است که در زمینه طراحی، ساخت، نصب و خدمات پس از فروش آسانسور ، پله برقی و نقاله مسافربری تخصص دارد.

نصب آسانسور در کرج

شرکت جانسون

 

درآمد – 170.7 میلیون دلار

تعداد کارمندان –  ثبت نشده است

جانسون، فاتح بازار هند، سال ها تجربه و تخصص و بیش از 20٪ از سهم بازار جغرافیایی را در اعتبار خود دارد. این شرکت همچنین دارای یک سرمایه گذاری مشترک با توشیبا است که با هم روی آسانسورهای سریع السیر برای آسمان خراش ها کار می کنند.

 

شرکت آسانسور اورونا

 

درآمد – 972 میلیون دلار

تعداد کارمندان – 5،420

دفتر مرکزی Orona S.C در اسپانیا واقع شده و در بازارهای جهانی فعالیت می کند. فعالیت های اورونا شامل طراحی، ساخت، نصب، نگهداری و نوسازی آسانسور و پله برقی است.

 

شرکت آسانسور هیوندای

 

درآمد – 1،725 میلیون دلار

تعداد کارمندان –  ثبت نشده است

کره جنوبی به دلیل صنایع سنگین خود شناخته می شود و هیوندای یکی از مهره های اصلی صنعت آسانسور است. در سطح جهانی ، این شرکت در چین، ویتنام، مالزی، اندونزی، ترکیه و برزیل نماینده دارد.

 

شرکت توشیبا آسانسور و سیستم های ساختمانی

 

درآمد – 5230 میلیون دلار

تعداد کارمندان – 20 نفر

توشیبا یک شرکت چند ملیتی ژاپنی است که در همه امور از جمله تولید انرژی هسته ای، آسانسور، وسایل روشنایی، تهویه هوا گرفته تا حصولات دیجیتالی فعالیت می کند. خط تجارت آسانسور به همراه وسایل برقی و تهویه هوا، در بخش سیستم های ساختمان آن قرار می گیرد.

 

سیستم های ساختمان سازی هیتاچی

 

درآمد – 5،676.73 میلیون دلار

تعداد کارمندان –   ثبت نشده است

غول ژاپنی هیتاچی با بخش سیستم های ساختمانی خود وارد صنعت آسانسور و پله برقی شده است. سیستم های ساختمان سازی هیتاچی به عنوان واحدی از گروه هیتاچی فعالیت می کند. این واحد در زمینه خدمات ساختمانی از جمله نوسازی و نگهداری در بازارهای چین، ژاپن و خاورمیانه فعالیت دارد. این شرکت به طور فزاینده ای در حال آزمایش راه حل های دیجیتالی برای آسانسورهای خود است.

 

آسانسور تیسن کروپ

 

درآمد – 7،933.53 میلیون دلار

تعداد کارمندان – 50،000

این شرکت بزرگ چند ملیتی در آلمان که عمدتا در زمینه مهندسی صنایع و تولید فولاد فعالیت می کند، اخیراً فعالیت خود را در زمینه آسانسور کنار گذاشته است. در حالی که درآمد حاصل از فروش بخش فناوری آسانسور این کمپانی بسیار زیاد بود، این شرکت قصد دارد از طریق واگذاری به ترازنامه ساختاری دست یابد. آسانسور تیسن کروپ، در حال حاضر به عنوان یک شرکت مستقل فعالیت می کند.

 

شرکت آسانسور کُن

 

درآمد – 12،124.8 میلیون دلار

تعداد کارمندان – 55،075

کُن یک شرکت مستقر در فنلاند است که در ساخت و سرویس دهی مسیرهای متحرک، درها و دروازه های اتوماتیک، پله برقی و

فعالیت دارد. این شرکت در بیش از 60 کشور جهان حضور دارد.

 

شرکت میتسوبیشی الکتریک

 

درآمد – 12،566.1 میلیون دلار

تعداد کارمندان – 138،700 نفر

شرکت میتسوبیشی الکتریک، فناوری برتر ژاپنی در صنعت آسانسور می باشد و یکی از فاتحان بازار است. این شرکت فعالیت جهانی دارد. با این حال، در حوزه های مختلفی فعالیت می کند و آسانسور فقط یکی از آنها به شمار می رود. علاوه بر آسانسور، این شرکت همچنین در حوزه سیستم های انرژی، سیستم های تهویه هوا و سیستم های اتوماسیون کارخانه ها نیز فعالیت عمده دارد.

 

شرکت شیندلر

 

درآمد – 12،685.3 میلیون دلار

تعداد کارمندان – 67،057

گروه شیندلر، جزو شرکت های تخصصی در بخش بازار محصولات آسانسور هستند. این کمپانی سوئیسی یکی از ارائه دهندگان برجسته ای است که در زمینه خدمات نگهداری و نوسازی نیز فعالیت می کند. این شرکت نزدیک به 1000 شعبه در 100 کشور دارد و در ایالات متحده، برزیل، اروپا، چین و هند نماینده فعال دارد.

 

شرکت اوتیس

 

درآمد – 13،110 میلیون دلار

تعداد کارمندان – 69000

غول آمریکایی Otis، نام شناخته شده ای در سراسر جهان است.  ما مطمئن هستیم که این نام را هنگام ورود به آسانسور بیشتر از موارد دیگر مشاهده می کنید. این شرکت در دهه 1800 توسط الیشا اوتیس تأسیس شد. اوتیس سهام چندین کمپانی کوچکتر را در اختیار دارد و حضور گسترده ای در بازار دارد.

 

شرکت فوجیتک

 

درآمد – 180،000 میلیون دلار

تعداد کارمندان -10292

این غول آسانسور ژاپنی، با موقعیت قوی در بازار مقام اول لیست ما به عنوان بزرگترین شرکت آسانسور در جهان را دارد. این شرکت که یک تولید کننده تخصصی پس از جنگ جهانی دوم به شمار می رود، در اوزاکا تاسیس شده است. این شرکت با داشتن طیف گسترده ای از محصولات در بخش آسانسور و بازار جهانی، ارقام فروش عظیم و مقیاس نجومی ای را به عنوان فاتح اصلی بازار در اختیار دارد.

نصب آسانسور در کرج

تعمیر آسانسور در کرج

نصب پله برقی در کرج

تعمیر پله برقی در کرج

آموزش آسانسور و پله برقی در کرج

5/5 - (2 امتیاز)
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پروژه ها


پروژه 8
پروژه 7
پروژه 6
پروژه 5
پروژه 4
پروژه 3

اطلاعات تماس


ساعات کاری


شنبه
8:00 تا 16:00
یک شنبه
8:00 تا 16:00
دو شنبه
8:00 تا 16:00
سه شنبه
8:00 تا 16:00
چهار شنبه
8:00 تا 16:00
پنج شنبه
8:00 تا 14:00
جمعه
تعطیل
در حال اعتبار سنجی لطفا منتظر بمانید ...