نصب پله برقی در کرج؛ انواع پله برقی خانگی
آکام شایا

نصب پله برقی در کرج؛ انواع پله برقی خانگی

نصب پله برقی در کرج؛ انواع پله برقی خانگی

نصب پله برقی در کرج؛ انواع پله برقی خانگی

نصب پله برقی در کرج؛ انواع پله برقی خانگی

چند نوع پله برقی خانگی وجود دارد؟ انواع پله برقی خانگی چه کاربرد هایی داشته و در کجا مورد استفاده قرار می گیرند؟ همانطور که می دانید پله برقی یکی از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا می باشد. پله برقی یکی از انواع مسیر های متحرک است که برای جابه جایی افراد و اشیا در مسیر های عمودی مورد استفاده قرار می گیرد.برای نصب پله برقی در کرج با ما تماس بگیرید.

پله برقی انواع مختلفی داشته و در پروژه های مختلفی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. شاید برای شما جالب باشد که بدانید پله برقی در برخی از خانه های لوکس و بسته به نیاز در انواع ساختمان ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد. اما نوع آن با توجه به پروژه و نیاز های آن متغیر می باشد.

سالیان درازی (قریب به صد سال) است که استفاده از بالابر ها و امکانات جدید در جهت جابجایی بهتر و راحت تر افراد کم توان و ناتوان در کشورهای پیشرفته متداول است. یکی از بهترین اختراعات مخصوص این قشر پله برقی ها یا بالا بر های خانگی اند که مشکلات بالا و پایین رفتن از پله ها را برای افراد سالمند و کم توان یا ناتوان به حداقل رسانده است.

با اختراع پله برقی خانگی دیگر افراد ناتوان یا کم توان حسرت بالا یا پایین آمدن از پله ها را نمی خورند و جابه جایی بین طبقات خانه دیگر مشکل سرسام آوری برای آن ها نخواهد بود. در این مقاله قصد داریم تا در خصوص انواع پله برقی های خانگی با شما صحبت کنیم. در ادامه با ما در آکام شایا البرز همراه باشید.

 

پیشنهاد می شود:

تعمیرات و سرویس شبانه روزی پله برقی

تعمیر آسانسور در کرج؛ تعمیر آسانسور وینچی در کرج

تعمیر آسانسور در کرج؛ سرویس و نگهداری انواع آسانسور در کرج

تعمیر و سرویس شبانه روزی آسانسور در کرج

نصب پله برقی در کرج

 

انواع پله برقی خانگی

 

در قسمت مقدمه به صورت خلاصه در خصوص پله برقی های صحبت کردیم. اما اجازه دهید حالا در خصوص انواع پله برقی خانگی صحبت کنیم. انواع مختلفی از پله برقی های خانگی وجود دارد که به شرح آنها می پردازیم. اما ابتدا لازم است بدانید چند نوع پله برقی خانگی وجود داد؟

نصب پله برقی در کرج؛ پله برقی های خانگی عبارتند از:

  • پله برقی هیدرولیک
  • پله برقی شیشه ای خانگی
  • پله برقی راه پله
  • پله برقی کابین دار
  • پله برقی ساده
  • و غیره.

کاربرد پله برقی خانگی چیست؟

 

شاید برای شما سوال باشد که کاربرد پله برقی خانگی چیست؟ در پاسخ به این سوال باید اشاره کنیم که افراد با توجه به نوع نیاز هایشان در ساختمان ها و پروژه های از انواع پله برقی ها و یا آسانسور ها استفاده می کنند. کاربرد پله برقی در منازل و خانه ها بیشتر ایجاد رفاه حال برای سالمندان و ناتوانان جسمی می باشد.

در سنین بالا رفت و آمد از پله ها و در طبقات برای افراد مشکل ساز خواهد بود. حتی در سنین جوانی نیز تردد بیش از اندازه روی پله ها می تواند موجب به آسیب دیدگی کمر و زانو ها شود. به همین دلیل است که برخی از افراد در منازل خود از پله برقی و بالابر ها استفاده می کنند.

اما از دیگر کاربرد های پله برقی باید به موراد زیر اشاره کنیم:

نصب پله برقی در کرج

 

  • جابه جایی وسایل و افراد در خانه های دوبلکس
  • جابه جایی وسایل و افراد در خانه های تریپلکس
  • جابه جایی راحت تر سالمندان
  • جابه جایی راحت افراد ناتوان
  • زیبایی
  • و غیره.

 

پله برقی هیدرولیک

 

یک مدل پر فروش از پله برقی های خانگی ، پله برقی هیدرولیک است. پله برقی هیدرولیک بسیار راحت و ایمن است و نه تنها برای خانه بلکه مناسب برای سایر اماکن مانند کارخانجات، فروشگاه ها و غیره نیز است. پله برقی هیدرولیک در اندازه و مدل های مختلف دارای قیمت های متفاوتی هستند. نحوه ی کار آن همانطور که از اسم آن پیداست وابسته است به یک فشار هیدرولیک که تامین کننده ی نیروی محرکه آن می باشد.

 

پله برقی و بالابر شیشه ای خانگی

 

نوع دیگر پله برقی های خانگی پله برقی شیشه ای می باشد. که در واقع همان آسانسور و بالابر خانگی شیشه ای می باشد. کابین شیشه در آسانسور باعث افزایش اصل زیبایی شناختی در طراحی داخلی خانه خواهد شد. امروزه علاوه بر عملکرد خوب و ایمنی، زیبایی بالابر ها نیز مد نظر سازندگان بالابر قرار دارد. طراحان همواره در حال طراحی و نصب پله برقی در کرج هستند تا به همراه کمک به آسان شدن زندگی، زیبایی را نیز در خانه ها به ارمغان بیاورند.

 

پله برقی راه پله

 

یکی از انواع رایج پله برقی های خانگی پله برقی راه پله می باشد. به احتمال زیاد پله برقی های راه پله بیشتر به چشم شما آشنا می باشد و یا در تبلیغات تلوزیونی آن ها را دیده اید. افرادی که در بالا رفتن از پله ها ناتوان هستند مانند سالمندان تنها، جانبازان عزیز کشور و معلولان بهتر است از این نوع راه پله ای استفاده کنند تا علاوه بر افراد، کالا و وسایل افراد نیز به راحتی و با کمترین نیروی انسانی جابه جا شود.

 

پله برقی کابین دار

 

پله برقی کابین دار از دیگر انواع پله برقی های خانگی است. پله برقی کابین دار همان بالابر هیدرولیک و ساده بوده که دارای کابین است. مطمئنا کابین بالابر از امنیت بیشتری برای افراد استفاده کننده برخوردار است. چرا که احتمال سقوط افراد یا اشیاء داخل آن نسبت به مدل های بدون کابین به مراتب کاهش خواهد یافت.

 

پله برقی ساده

 

یکی دیگر از انواع پله برقی های خانگی پله برقی خانگی ساده است. پله برقی خانگی ساده بدون کابین است و قابلیت هیدرلیک ندارد. البته مزیت آن بسیار ارزان تر بودن آن به نسبت سایر پله برقی ها و بالابرهای خانگی است. همچنین از قابلیت های پله برقی ساده باید به عمر بالای آن، شکل ساده و ساختار ابتدایی اشاره نمود.

 

سخن آخر

 

در این مقاله در خصوص پله برقی خانگی با شما صحبت کردیم. شاید واژه پله برقی خانگی کمی برای شما عجیب باشد. اما بسیاری از افراد در خانه های لوکس و لاکچری خود از انواع بالابر ها و آسانسور و حتی پله برقی ها استفاده می کنند. البته استفاده از پله برقی خانگی تنها محدود به پروژه های لوکس و لاکچری نیست.

بلکه همانطور که اشاره کردیم در خانه هایی که افراد سالمند، جانباز و یا ناتوان جسمی وجود دارد استفاده از این پله برقی های خانگی نه تنها منطقی بلکه توصیه نیز می شود. به هر ترتیب وظیفه ما این بود که در این مقاله شما را با انواع پله برقی خانگی آشنا کنیم. امیدواریم که مطالعه این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

همچنین لازم به ذکر است که مجموعه آکام شایا البرز در خصوص خدماتی همچون نصب پله برقی ، سرویس ، تعمیر و نگهداری انواع پله برقی و آسانسور در کرج در خدمت شما عزیزان می باشد. از این که تا پایان با ما همراه بودید، از شما سپاس گزاریم. برای نصب پله برقی در کرج با ما در تماس باشید.

نصب پله برقی در کرج

تعمیر پله برقی در کرج

نصب آسانسور در کرج

تعمیر آسانسور در کرج

آموزش آسانسور و پله برقی در کرج

5/5 - (1 امتیاز)
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پروژه ها


پروژه 8
پروژه 7
پروژه 6
پروژه 5
پروژه 4
پروژه 3

اطلاعات تماس


ساعات کاری


شنبه
8:00 تا 16:00
یک شنبه
8:00 تا 16:00
دو شنبه
8:00 تا 16:00
سه شنبه
8:00 تا 16:00
چهار شنبه
8:00 تا 16:00
پنج شنبه
8:00 تا 14:00
جمعه
تعطیل
در حال اعتبار سنجی لطفا منتظر بمانید ...