تعمیر آسانسور در کرج؛ سرویس و نگهداری آسانسور در کرج
آکام شایا

تعمیر آسانسور در کرج؛ سرویس و نگهداری آسانسور در کرج

تعمیر آسانسور در کرج؛ سرویس و نگهداری آسانسور در کرج

تعمیر آسانسور در کرج؛ سرویس و نگهداری آسانسور در کرج

تعمیر آسانسور در کرج

 

در این مقاله قصد داریم به موضوع سرویس و نگهداری آسانسور در کرج و معرفی یکی از مراکز معتبر ارائه دهنده خدمات آسانسور در استان البرز بپردازیم. آسانسور ها در انواع مختلفی وجود داشته و با توجه به ویژگی ها هر یک در یک پروژه خاص مورد استفاده قرار می گیرند. لذا موضوعی که در زمان سرویس و بازدید دوره ای اهمیت دارد این است که سرویسکار با نوع آسانسور آشنایی داشته و تجربه کافی در خصوص سرویس آن نوع آسانسور داشته باشد. در ادامه این مقاله به معرفی یکی از مراکز تخصصی سرویس و نگهداری آسانسور و تعمیر آسانسور در کرج کرج ، مهرشهر ، محمدشهر ، ماهدشت و سایر نقاط استان البرز می پردازیم.

اما قبل از آن لازم است تا ابتدا مقدمه ای در خصوص آسانسور های کششی ، انواع آن و نحوه کارکرد آن خدمت شما عزیزان ارائه کنیم. اگر از آسانسور های کششی در منازل خود استفاده می کنید، بد نیست تا اطلاعاتی در خصوص این آسانسور ها داشته باشید.

 

تعمیر آسانسور در کرج؛ آسانسور کششی چیست؟

 

قبل از آن که بخواهیم در خصوص سرویس آسانسور کششی با شما صحبت کنیم، لازم است تا مقدمه ای در خصوص این نوع آسانسور و نحوه کارکرد آن به شما عزیزان ارائه دهیم. آسانسور کششی به آسانسوری گفته می شود که حرکت آن بر اثر اصطکاک بین سیم بکسل و شیار فلکه کشش، در هنگام چرخش آن، توسط سیستم محرکه (موتور آسانسور) صورت می گیرد.

آسانسورهای کششی از متداول ترین انواع آسانسور و بالابر در دنیا می باشند. دلیل آن نیز مزیت های ویژه ای است که سیستم این بالابر ها دارد. آسانسور و بالابر کششی عموما بر اساس نیروی الکتروموتور و گیربکس کار می کنند. آسانسور های کششی در پروژه های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. سیستم کارکرد آسانسور های کششی موجب شده است تا بتوان از این آسانسور در پروژه های مرتفع و طبقات بالا استفاده کرد. این نوع اسانسور مزیت های مهمی دارد که از جمله آن ها عبارتند از:

 

  • امکان استفاده در ساختمان های مرتفع
  • سرعت حرکت بالا
  • نصب آسان
  • راه اندازی آسان
  • تعمیر و نگهداری آسان
  • سادگی سیستم فرمان
  • مصرف انرژی کمتر
  • هزینه های مقرون به صرفه
  • و غیره.

 

پیشنهاد می شود: نصب آسانسور هیدرولیک در کرج؛ پاوریونیت هیدرولیک آسانسور و بالابر چیست؟

 

تعمیر آسانسور در کرج؛ سرویس آسانسور کششی در کرج

 

همانطور که در قسمت های قبلی نیز اشاره کردیم ، آسانسور های کششی از انواع آسانسور های پر کاربرد در صنعت ساختمان می باشند. از این نوع آسانسور در پروژه های مختلفی استفاده می شود. لذا سرویس و نگهداری آن نیز اهمیت بالایی دارد. مجموعه آکام شایا البرز این افتخار را دارد که با به کار گیری به روزترین دانش و فنون سرویس و تعمیرات آسانسو و با استفاده از پرسنل با تجربه و متخصص برای تعمیرات و سرویس آسانسور کششی در کرج و سایر انواع اسانسور در خدمت مشتریان عزیز باشد.

یکی از نکات قابل توجه در خصوص آسانسور و بالابر های کششی نیاز به نصب موتور خانه برای راه اندازی آن می باشد. نکته مهم اینجاست که با توجه به وجود موتورخانه در آسانسورهای کششی مسئله سرویس آن اهمیت بسیار بالاتری پیدا می کند. لذا نباید در خصوص سرویس و بازدید دوره ای این نوع آسانسور اهمال کنید.

سرویس آسانسور در کرج توسط بهترین متخصصین ما انجام می شود. سرویس و بازدید دوره ای آسانسور موجب می شود تا کوچکترین ایرادات و اشکالات آسانسور مشاهده ، بررسی و رفع شود. در این صورت شما از پرداخت هزینه های سنگین تعمیرات آسانسور کششی و یا تعویض قطعات آن مصون خواهید بود. از طرف دیگر سرویس به موقع آسانسور از هرگونه معطلی ساکنین ساختمان و حوادث احتمالی نیز جلوگیری می کند. برای دریافت خدمت سرویس آسانسور کششی در کرج و سایر اسانسور ها می توانید با مشاورین ما در آکام شایا البرز در تماس باشید. مناطق تحت پوشش ما عبارتند از:

 

  • کرج
  • عظیمیه
  • گوهردشت
  • جهانشهر
  • گلشهر
  • مهرشهر
  • محمدشهر
  • ماهدشت
  • نظرآباد
  • هشتگرد
  • و غیره.

What Does Elevattor Service Consist 1

 

تعمیر آسانسور در کرج؛ قیمت سرویس آسانسور کششی

 

وقتی صحبت از سرویس آسانسور در میان باشد یکی از سوالات مهم مصرف کنندگان این است که قیمت سرویس و نگهداری آسانسور چقدر است؟ زیرا ساکنین ساختمان های دارای آسانسور معمولا هزینه هایی ماهیانه و تحت عنوان شارژ پرداخت می کنند. در پاسخ به این سوال باید اشاره بکنیم که هزینه سرویس و بازدید دوره ای آسانسور ها (در صورتی که آسانسور نیازی به تعمیرات اساسی نداشته باشد) برای توقف در هر طبقه چیزی نزدیک به 50 هزار تومان می باشد.

اما ما در مجموعه آکام شایا البرز با خدماتی ارزنده و قیمت های مناسب آماده خدمت رسانی می باشیم. سرویس آسانسور کششی در کرج با قیمت های مناسب توسط این مجموعه انجام می شود. هزینه و قیمت سرویس آسانسور در کرج برای هر توقف مبلغی از 25-30 هزار تومان می باشد. این هزینه بابت توقف آسانسور در هر طبقه و برای یک ماه محاسبه می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر و یا دریافت مشاوره رایگان در خصوص تعمیرات و سرویس آسانسور در کرج می توانید با ما در تماس باشید. همچنین مجموعه آکام شایا البرز با خدمات دیگری همچون آموزش تعمیرات آسانسور و آموزش سرویس آسانسور نیز در خدمت علاقه مندان در استان می باشد.

پیشنهاد می شود: قیمت تعمیر آسانسور در کرج

نصب آسانسور هیدرولیک در کرج

تعمیر آسانسور هیدرولیک در کرج

نصب پله برقی در کرج

تعمیر پله برقی در کرج

آموزش نصب آسانسور و پله برقی در کرج

5/5 - (3 امتیاز)
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پروژه ها


پروژه 8
پروژه 7
پروژه 6
پروژه 5
پروژه 4
پروژه 3

اطلاعات تماس


ساعات کاری


شنبه
8:00 تا 16:00
یک شنبه
8:00 تا 16:00
دو شنبه
8:00 تا 16:00
سه شنبه
8:00 تا 16:00
چهار شنبه
8:00 تا 16:00
پنج شنبه
8:00 تا 14:00
جمعه
تعطیل
در حال اعتبار سنجی لطفا منتظر بمانید ...