نصب آسانسور در کرج؛ قدم دوم آنالیز کنترل ترافیک و تحلیل حساسیت
آکام شایا

نصب آسانسور در کرج؛ قدم دوم آنالیز کنترل ترافیک و تحلیل حساسیت

نصب آسانسور در کرج؛ قدم دوم آنالیز کنترل ترافیک و تحلیل حساسیت

نصب آسانسور در کرج؛ قدم دوم آنالیز کنترل ترافیک و تحلیل حساسیت

نصب آسانسور در کرج

آنالیز ترافیک آسانسور با توجه به نوع کاربری آن باید قبل از ساخت آسانسور و بهره‌برداری از آن انجام شود. آسانسورهای هیدرولیکی به دلیل استفاده از شیرهای برقی به شدت به نوع کاربری و تعداد استارت های موتور هیدرولیک حساسیت دارد. و نصب این نوع از آسانسورها بدون تحلیل و آنالیز ترافیک نتایج خوبی در بر ندارد. ظرفیت آسانسور و نحوه عملکرد آن در ساختمان‌هایی که از نظر کاربری متفاوت‌اند دارای اختلاف‌ها و تفاوت‌هایی است. برای نصب آسانسور در کرج با آکام شایا البرز تماس بگیرید.

اما به طور کلی کنترل ترافیک آسانسور در هر ساختمانی با هر نوع کاربری امری است که موجب افزایش کارکرد آسانسور شده و احتمال ایجاد خرابی در آسانسور را کم‌تر می‌کند. ما در نصب آسانسور از این نکته کوچک اما حائز اهمیت در طراحی های آسانسور در شهر کرج بهترین بهره رامی بریم.

استفاده از  شرکت‌های مجوزدار و باسابقه که ارائه‌دهنده خدمات نصب و راه اندازی آسانسور هستند می‌تواند به شما در نحوه استفاده صحیح از آسانسور و محاسبه ظرفیت آن برای جلوگیری از پیشامدهای پیش‌بینی نشده کارآمد باشد. در ادامه این مقاله به برخی از سؤال‌های کلی درمورد ترافیک آسانسور و همین‌طور نحوه محاسبه آن پاسخ خواهیم داد.

                           نصب آسانسور در کرج کنترل ترافیک آسانسور چیست؟

کنترل تردد آسانسور چیست؟

کنترل تردد آسانسور به معنای این است که میان استفاده از آسانسور و اینکه چه افرادی از آن استفاده کنند تحت نظارت و کنترل مدیر ساختمان درآید. در کنترل تردد با استفاده از کارت تگ و یا رمز شخصی افراد می‌توانند از آسانسور استفاده کنند. کنترل ترددهای آسانسور بیشتر در ساختمان‌هایی انجام می‌شود که نیاز به امنیت بیشتر دارند. اما بعضاً در ساختمان‌های مسکونی نیز همچین مواردی دیده می‌شود و البته به حفظ امنیت و نظم رفت‌وآمدهای ساختمان کمک می‌کند.

با استفاده از کنترل تردد آسانسور می‌توانید کنترل ترافیک آسانسور را بهبود بخشید. شما با به‌ کاربردن سیستم‌های کنترل تردد می‌توانید مشخص کنید که دقیقاً چه افرادی در چه ساعاتی از شبانه‌روز می‌توانند از آسانسور استفاده کنند. و کلید‌های آسانسور تنها برای افرادی که مجوز تردد با آسانسور را دارند فعال می‌شود. سیستم کنترل تردد باعث می‌شود که ترافیک تردد در آسانسور ساختمان شما به‌راحتی کنترل شده و محاسبه آن نیز راحت‌تر می‌شود.

استفاده از مشاورین و نصاب‌های آسانسور به شما در انتخاب آسانسور و سیستم کنترل تردد مناسب کمک می‌کند. اگر که شما در شهر کرج زندگی می‌کنید، می‌توانید از خدمات شرکت ما جهت نصب آسانسور در کرج و همچنین آموزش و تربیت نصاب آسانسور در کرج استفاده کنید. شرکت آکام شایا البرز و آموزشگاه فنی و حرفه ای پرند شایا صنعت این اطمینان را به شما می دهند تا بهترین نصب آسانسور و همچنین بهترین دوره آموزشی نصاب آسانسور در کرج را تجربه کنید.

 

 

نصب آسانسور در کرج

کنترل تردد آسانسور چگونه انجام می‌شود؟

کنترل ترافیک آسانسور به چه معنا است؟

بعضی از ساعات روز و به‌ویژه بعضی از ساختمان‌های تجاری و اداری میزان استفاده افراد از آسانسور به شدت زیاد است. و حتی ممکن است در هر نوبت رسیدن آسانسور به هر طبقه افراد زیادی باشند که برای استفاده از آسانسور مقابل آن ایستاده‌اند. به همین دلیل ممکن است کارکرد آسانسور در این ساعت‌ها که بسیار پرتردد هستند بسیار کاهش یابد و کیفیت سرویس‌دهی آسانسور ضعیف تلقی شود.

برای جلوگیری از این امر لازم است تا افراد بتوانند تعداد دفعات جابه‌جایی آسانسور ساختمان خود را به همراه تعداد افرادی که در هر بار جابه‌جایی می‌تواند حمل کند را به کار بگیرند تا به کنترل ترافیک آسانسور و ظرفیت آن را کمک کنند. این کار کمک می‌کند تا آسانسور بیشتر از ظرفیتش مورد استفاده قرار نگیرد و خرابی‌های احتمالی تا جای ممکن کاهش یابند.

 

نصب آسانسور در کرج

کنترل ترافیک آسانسور

عوامل مؤثر با آنالیز ترافیک آسانسور

برای کنترل ترافیک آسانسور به روش بهینه لازم است تا مواردی را که بر ترافیک آسانسور تأثیر می‌گذارند را بشناسید. این موارد عبارت هستند از:

  • زمان بسته شدن درب‌ها و رسیدن به اولین توقف آسانسور
  • زمان باز شدن درب‌ها
  • زمان ورود و خروج مسافرین در هر توقف
  • زمان بسته شدن درب‌ها و رسیدن به طبقه آخر
  • زمان باز شدن درب و خروج همه مسافرین
  • زمان توقف‌های احتمالی وقتی به سمت پایین حرکت می‌کند
  • زمان بسته شدن درب‌ها و رسیدن به طبقه بعدی

نحوه محاسبه ظرفیت جابه‌جایی

ظرفیت در آسانسورها با توجه به بعضی فاکتورها مثل قدرت کابل˓ آسانسور وزن کابین آسانسور و مساحت آسانسور می‌تواند متفاوت باشد. اما برای محاسبه ظرفیت جابه‌جایی آسانسور یک فرمول کلی وجود دارد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

HC = p*300/R.T.T

در این معادله R.T.T زمان یک دور رفت‌وبرگشت کامل آسانسور است. P معادل با تعداد مسافرین است. 300 در این معادله زمان است که برای پنج دقیقه در نظر گرفته شده و به ثانیه محاسبه شد است.

روش‌هایی برای کنترل ترافیک آسانسور

  • منطقه‌بندی دائم
  • آسانسورهای زوج و فرد
  • استفاده از سیستم‌های فراخوانی که با نوع کاربری متناسب هستند

نتیجه‌گیری

آنالیز و محاسبه تعداد ترددهایی که ممکن است با آسانسور در یک شبانه‌روز انجام بگیرند، بسیار مهم است.  در کار عوامل فنی دیگری که برای نصب و خرید آسانسور در نظر می‌گیرید. باید به عواملی که موجب سرویس‌دهی بهتر آسانسور و به طور کلی کنترل ترافیک آسانسور نیز می‌شوند توجه کنید. همین‌طور اگر که ساکن شهر کرج هستید از آموزش نصاب آسانسور در کرج و آموزش دوره کمک نصاب در کرج که از دوره‌های آموزش ما هستند بهره ببرید. همچنین می توانید جهت نصب انواع آسانسورهای کششی و هیدرولیک در شهر کرج از ما مشاوره بگیرید.

نصب آسانسور در کرج

تعمیر آسانسور در کرج

نصب پله برقی در کرج

تعمیر پله برقی در کرج

آموزش نصب آسانسور و پله برقی در کرج

به ما رای بدهید
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پروژه ها


پروژه 8
پروژه 7
پروژه 6
پروژه 5
پروژه 4
پروژه 3

اطلاعات تماس


ساعات کاری


شنبه
8:00 تا 16:00
یک شنبه
8:00 تا 16:00
دو شنبه
8:00 تا 16:00
سه شنبه
8:00 تا 16:00
چهار شنبه
8:00 تا 16:00
پنج شنبه
8:00 تا 14:00
جمعه
تعطیل
در حال اعتبار سنجی لطفا منتظر بمانید ...