راهنمای خرید موتور گیربکس دار آسانسور (آسانسور کششی) جهت نصب آسانسور در کرج
آکام شایا

راهنمای خرید موتور گیربکس دار آسانسور (آسانسور کششی) جهت نصب آسانسور در کرج

راهنمای خرید موتور گیربکس دار آسانسور (آسانسور کششی) جهت نصب آسانسور در کرج

راهنمای خرید موتور گیربکس دار آسانسور (آسانسور کششی) جهت نصب آسانسور در کرج

راهنمای کامل خرید موتور گیربکس دار (آسانسور کششی) جهت نصب آسانسور در کرج

موتور گیربکس دار آسانسور از جمله محصولاتی‌ است که متخصصان فعال در صنعت اغلب زمانی به سراغ آن میروند که به یک موتور قدرتی احتیاج دارند. درواقع در دوران تحصیل و پروژه های دانشجویی موتورهای با سرعت زیاد و قدرت کم مورد توجه قرار گرفته و میتوانند به راحتی نیاز شما را برآورده سازد، اما این مسئله در صنعت کمی پیچیده تر از آن چیزی می شود که فکر می کنید. حال سوال اینجاست؛ چرا این نوع از موتورها تا این اندازه مورد توجه قرار گرفته اند؟ چه خصوصیات و ویژگی هایی رادارا می باشند؟ از نصب آسانسور در کرج چه میدانید؟

شاید برایتان جالب باشد بدانید؛ انتخاب نوع موتور مناسب با تعداد نفرات و میزان استفاده از آسانسور (ترافیک آسانسور) می تواند کمک شایانی در جهت بهینه سازی مصرف برق آسانسور و کاهش ارتعاشات وارده به کابین باشد از همین رو خالی از لطف نیست در این خصوص توضیحاتی را خدمت شما ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

 

آشنایی با موتور گیربکس دار (آسانسور کششی)

به طور کلی فلسفه اصلی طراحی موتور گیربکس دار، قدرت آنهاست. در حقیقت این نوع از موتورهای معرفی شده به بازار شباهت بالایی به موتورهای معمولی دارند اما با این تفاوت که افزایش قدرت قابل توجهی را شامل می شوند. در واقع هر جایی که احساس می کنید، یک موتور با قدرت بالا میتواند نیاز شما را برآورده سازد، موتورهای گیربکس دار بهترین گزینه پیش روی شماست.

در ساختار این نوع از موتورهای موجود در بازار، تعدادی چرخ دنده بکار رفته که موجبات کاهش سرعت و افزایش قدرت را فراهم می آورد. این مهم ترین اصلی است که در مورد موتورهای گیربکس دار باید بدانید. از طرفی طراحی آنها به گونه‌ای است که شما میتوانید براساس نیاز خود، آنها را در سرعت و قدرت های متفاوت تهیه نمائید. توجه داشته باشید که هرکدام از این مدل ها بر روی بدنه موتور حک شده اند. اما ساختار یک موتور از چه چیزهایی تشکیل شده است؟ در ادامه به شما خواهیم گفت.

 

اجزای موتور گیربکس دار (آسانسور کششی)

این مسئله مهم است که هر موتور گیربکس دار از بخش های مختلفی تشکیل شده است. بخش هایی که ممکن است با یکدیگر متفاوت باشد. اما به طور کلی ساختار یک موتور قدرتی از اجزای زیر تشکیل شده است. این اجزا عبارتند از:

بدنه: بدنه ای قدرتمند که از آن جهت قرار گرفتن اجزای داخلی موتور استفاده می شود. در اکثریت مواقع، نوع فلزی قالب برای این بخش موتور در نظر گرفته می شود. هر چند یک پوشش رنگی بر روی آن قرار میگیرد. جالب اینجاست که بدنه موتور نیز اندازه های مختلفی دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه توصیه می شود با کارشناسان و متخصصان سایت پرند شایا صنعت در ارتباط باشید.

چرخ دنده یکی دیگر از قطعات بکار رفته در موتور گیربکس دار است که با توجه به نوع موتور ساختار و تعداد گیربکس های موتور میتواند متفاوت باشد.

شفت موتور را باید از دیگر اجزا بدانید که اصلی ترین وظیفه آن، چرخاندن است. و به عنوان مرکز خروجی موتور شناخته می شود.

بردهای کنترل از جمله دیگر اجزای موتور گیربکش است که به جهت کنترل عملکرد موتور مورد استفاده قرار میگیرد.

البته اجزای دیگر در داخل موتور گیربکس دار بکار میرود، اما مواردی که در قسمت بالا ذکر کردیم، جزء مهم ترین هاست.

 

انواع موتور گیربکس دار (آسانسور کششی) را بشناسید

امروزه در دنیای پیشرفته ای زندگی می کنیم، پس خیلی دور از ذهن نیست انواع مختلفی از این محصول به بازار معرفی شده باشد.

*نوع ساده:

در این نوع از موتورهای گیربکس دار، موتورها در ساختار داخلی خود از چرخ دنده های ساده استفاده کرده اند. هر چند از سرعت بالاتری برخوردارند اما برای مکان هایی کاربرد دارد که اجسام به صورت افقی حمل می شود.

*نوع حلزونی

موتورهای گیربکس دار حلزونی که از آنها تحت عنوان موتورهای 90 درجه ای نیز یاد می شود، اغلب زمانی کاربرد دارند که شما به توان های کم و متوسط احتیاج دارید. زیرا در تبدیل گشتاور بالایی را نسبت به اندازه خود بروز می دهند. گیربکس های حلزونی این روزها یکی از ارزان ترین مدل های موجود در بازار به حساب می آیند که چرخ دنده های اصلی ترین وظیفه انتقال نیرو را برعهده دارد.

*نوع خورشیدی

اگر بخواهیم معروف ترین موتور گیربکس دار موجود را معرفی کنیم، قطعا موتور خورشیدی را نام میبریم. این نوع موتورها از راندمان بالایی برخوردارند و انرژی کمتری را مصرف می کنند. گیربکس خورشیدی شامل یک دنده خورشیدی، دو یا چند دنده هرزگرد سیاره ای و یک دنده رینگی هستند.چرخ دنده خورشیدی در مرکز گیربکس واقع شده است و دنده های سیاره ای توسط یک پوسته همگی به هم متصل شده اند و بین دنده خورشیدی و دنده رینگی بگونه ای قرار گرفته اند که از یک طرف با دنده خورشیدی و از طرف دیگر با دنده رینگی بطور دائم درگیر بوده و حول محور خود می چرخند.

 

نکاتی برای خرید موتور گیربکس دار (آسانسور کششی)

اگر قصد خرید و بهره گیری از موتور گیربکس دار را دارید، توصیه می کنیم که حتما به این نکات توجه کنید:

*انتخاب ولتاژ مناسب:

برای خرید یک موتور که در صنعت کاربرد بالایی دارید، توجه به ولتاژ یکی از مهم ترین نکات لازم است. با انتخاب درست ولتاژ موتور شما محصولی کاملا کاربردی و متناسب با نیاز خود را خریداری خواهید کرد. هر چند در برخی مواقع امکان تغییر ولتاژ موتور وجود دارد، اما آگاهی از ولتاژ مورد نظر برای خرید موتورهای الکترونیکی مفید است.

*اندازه موتور:

از جمله دیگر نکاتی که در حین انتخاب موتور گیربکس باید به آن توجه داشته باشید اندازه آن است. در واقع اندازه موتور نباید به گونه ای باشد که محدودیت هایی را در فضا به وجود آورد. به عنوان مثال؛ موتور گیربکس دار ZGA در سایزهای متفاوت و اشکال مختلف طراحی شده است. شما باید در ابتدا به فضا توجه کرده و سپس مدل انتخابی خود را خریداری کنید.

*نوع گیربکس:

انتخاب نوع گیربکس نیز در خرید موتورهای گیربکس دار حائز اهمیت است. درواقع در این مرحله شما باید نیازسنجی بسیار دقیقی انجام دهید. انتخاب نوع گیربکس ارتباط مستقیمی با کار شما دارد. در این مسیر توصیه می شود با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید.

*قدرت و دور موتور

به خاطر داشته باشید؛ موتورهای مختلف یک دسته در دورهای متفاوتی تولید می شوند. آنها قدرت های مختلفی دارند و از طرفی وزنی را که جابجا می کنند، متفاوت است. از همین رو باید در زمان خرید به دور و قدرت موتور گیربکس توجه ویژه ای داشته باشید. راهنمای اطلاعاتی موتورهای گیربکس دار میتواند به شما کمک کند.

 

تولید کنندگان موتور گیربکس دار (آسانسور کششی)

در حال حاضر تولیدکنندگان زیادی اقدام به تولید موتورهای گیربکس دار کرده اند. از جمله آنها میتوان به تولیدکنندگان کشور ایتالیا و همچنین ایران اشاره کرد.

موتورهای ایتالیایی با توجه به راندمان بالایی که دارند و البته قیمت پایین، یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده هستند. چه بسا که این مسئله در رابطه با موتورهای ایرانی نیز صدق می کند. پس بیایید برخی از موتورها را بشناسید.

*موتور آسانسور ساسی ایتالیا

موتور آسانسور آلبرتو ساسی را باید از جمله بهترین و معتبرترین برندهای تولیدکننده موتور گیربکس دار بدانید که اغلب از آنها در ساختمان های لوکس استفاده می شود. از مهم ترین ویژگی های این موتور میتوان به عملکرد مناسب، نصب آسان و همچنین توان تحمل بالا اشاره کرد. در حال حاضر این برند، عنوان بهترین موتور گیربکس آسانسور وارداتی را به خود اختصاص داده است.

 

موتور گیربکس دار آسانسور (آسانسور کششی)

*موتور آسانسور الکمپ ایتالیا

از راندمان بالایی برخوردار است و میزان نویز آن به چیزی حدود کمتر از 25 دسیبل میرسد. این موتور پرفروش ترین موتور حال حاضر در کشور است.

 

موتور گیربکس دار آسانسور (آسانسور کششی)

* موتور آسانسور ایتال

شما میتوانید این موتور را در توان های 5/5، 1/6 و 3/7 کیلو وات و براساس نیاز خود تهیه نمائید. متخصصان این موتور را در دو نوع با یاتاقان و بدون یاتاقان به بازار معرفی کرده اند که نویز آن همانند الکمپ به چیزی حدود کمتر از 25 دسیبل میرسد.

 

Modena 480

*موتور آسانسور جم ایتالیا

*موتور آسانسور لئو ایتالیا

*موتور آسانسور سیکور ایتالیا

در این بخش با موتورهای گیربکس دار (آسانسور کششی) ایتالیایی آشنایی کاملی پیدا کردید. با این حال اگر میخواهید موتور ایرانی برای آسانسور خود تهیه کنید، حتما به بخش تماس باما مراجعه نمائید. کارشناسان و متخصصان آکام شایا البرز آماده اند تا راهنمایی های کامل و دقیقی را در خصوص نصب آسانسور در کرج در اختیار شما قرار دهند.

نصب آسانسور در کرج

تعمیر آسانسور در کرج

آموزش نصب آسانسور و پله برقی در کرج

نصب پله برقی در کرج

تعمیر پله برقی در کرج

5/5 - (5 امتیاز)
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پروژه ها


پروژه 8
پروژه 7
پروژه 6
پروژه 5
پروژه 4
پروژه 3

اطلاعات تماس


ساعات کاری


شنبه
8:00 تا 16:00
یک شنبه
8:00 تا 16:00
دو شنبه
8:00 تا 16:00
سه شنبه
8:00 تا 16:00
چهار شنبه
8:00 تا 16:00
پنج شنبه
8:00 تا 14:00
جمعه
تعطیل
در حال اعتبار سنجی لطفا منتظر بمانید ...