تعمیر و سرویس پله برقی در کرج
آکام شایا

تعمیر و سرویس پله برقی در کرج

تعمیر و سرویس پله برقی در کرج

تعمیر و سرویس پله برقی در کرج

تعمیر و سرویس پله برقی در کرج

در این مطلب به معرفی یک مرکز فوق تخصصی تعمیر و سرویس پله برقی در کرج بپردازیم. اما اگر برای شما سوال است که چرا تعمیر و سرویس پله برقی در کرج اهمیت دارد در ادامه پاسخ شما را داده ایم. امروزه در بسیاری از پروژه های مسکونی، تجاری، اداری و غیره از پله برقی استفاده می شود. پله برقی به دلیل سهولت جابه جایی افراد به خصوص سالمندان در طبقات مختلف با استقبال بالایی رو به رو شده و حالا حتی شاهد نصب انواع پله برقی در فروشگاه ها، مراکز تجاری، مترو و حتی در پل های عابر پیاده در سطح شهر هستیم.

اما نکته بسیار با اهمیتی که باید به آن توجه شود، مسئله سرویس دوره ای پله برقی و نگه داری از آن می باشد. پله برقی نیز همچون سایر ابزار های الکترو مکانیکی که با نیروی برق کار می کند، دارای قطعات و اجزای مختلفی می باشد. در صورتی که در خصوص سرویس دوره ای و نگهداری آسانسور ها اهمال شود، ممکن است حوادث و خساراتی به وجود بیاید. لذا پیشنهاد می شود برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از شماره تماس و اطلاعات مرکز فوق تخصصی تعمیر و سرویس پله برقی در کرج با ما در آکام شایا البرز همراه باشید.

 

تعمیر و سرویس پله برقی

 

همانطور که می دانید پله برقی نیز از جمله ابزارهایی می باشد که با استفاده از نیروی برق کار کرده و از اجزای مختلفی تشکیل شده است. طبیعتا پله برقی نیز علی رغم کیفیت بالای شرکت های سازنده بعد از مدتی دچار مشکل شده و به تعمیر و سرویس نیاز خواهد داشت. اما موضوعی که اهمیت بالایی دارد این است که سرویس پله برقی بایستی توسط سرویسکاران حرفه ای و کارآمد انجام شود تا هزینه های ثانویه کاهش پیدا کند.

تعمیر و سرویس پله برقی در کرج هزینه زیادی برای شما نداشته و فقط لازم است به صورت دوره ای و در بازه های زمانی مشخص پله برقی توسط سرویسکاران بازدید شود. در بازدید های دوره ای هرگونه خرابی احتمالی و نقص عملکرد در دستگاه توسط سرویسکار عیب یابی و رفع می شود. در صورت انجام سرویس و نگهداری به موقع طول عمر دستگاه افزایش پیدا می کند.

 

پیشنهاد می شود: 

تعمیر آسانسور در کرج

نصب آسانسور هیدرولیک در کرج؛ آسانسور هیدرولیکی چیست؟

نصب آسانسور در کرج؛ آسانسور چیست؟

نکته حائز اهیمت این است که سرویس کار پله برقی می بایست عضو سندیکای آسانسور و پله برقی استان البرز باشد. نکته دیگ این است که سرویسکار پله برقی و یا شرکت ارائه دهنده خدمات تعمیر و سرویس پله برقی در کرج می بایست کاملا در خصوص تعمیر به ‌روزترین دستگاه ‌های پله‌ برقی از جمله مثل پله ‌های Heavy duty escalator آموزش دیده و مسلط باشند.

توجه داشته باشید که در صورتی که موضوع تعمیر و یا سرویس پله برقی نادیده گرفته شود، ممکن است حوادث و خساراتی جبران ناپذیر بروز دهد. که همه ما حداقل یک بار با یکی از این حوادث در روزنامه ها و رسانه ها برخورد داشته ایم. لذا توصیه می شود زمانی که هزینه های سنگین نصب و راه اندازی پله برقی در کرج در پروژه های مختلف را متقبل شده اید، موضوع تعمیر و سرویس به موقع را نیز در نظر داشته باشید. 

 

تعمیر و سرویس پله برقی در کرج

 

چرا تعمیر و سرویس پله برقی در کرج اهمیت دارد؟

 

همانطور که پیشتر نیز اشاره کردیم، سرویس پله برقی اهمیت بسیار بالایی دارد. زیرا استفاده از پله‌ برقی تنها محدود به نصب و راه ‌اندازی پله برقی نیست. برای ماندگاری هزینه نسبتا گزافی که پرداخت کرده اید و همچنین برای حفظ امنیت دستگاه و سلامت استفاده‌ کنندگان از آن باید با یک مجموعه ارائه دهنده خدمات تعمیر و سرویس پله برقی نیز آشنا باشید.

در نظر داشته باشید که خرابی پله برقی تنها خسارات جانی ندارد. بلکه خرابی یک پله‌ برقی در ایستگاه مترو یا مجتمع تجاری می ‌تواند خیلی‌ ها را به دردسر جدی بیندازد. در ادامه قصد داریم تا به معرفی معتبرترین و حرفه ای ترین مرکز خدمات تعمیر و سرویس پله برقی در کرج بپردازیم.

 

تعمیر و سرویس پله برقی در کرج

 

مجموعه و شرکت آکام شایا البرز با رویکرد فروش و تامین قطعات و تجهیزات انواع آسانسور، همچنین با هدف ارائه خدمات تعمیر، سرویس، نصب، راه اندازی انواع آسانسور، پله برقی و بالابر در استان البرز تاسیس شده است. آکام شایا البرز با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و با استفاده از پرسنل متخصص و فنی در مجموعه این افتخار را دارد که به عنوان یک شرکت پیشرو در صنعت پله برقی استان البرز شناخته شود.

 

پیشنهاد می شود: تعمیر پله برقی در کرج

این مجموعه افتخار آن را دارد که تا با بهترین قیمت و کیفیت و با به کار گیری به روز ترین تجهیزات روز دنیا در خصوص خدماتی نظیر سرویس و نگهداری انواع پله برقی در کرج در خدمت مشتریان و همشهریان عزیز در استان البرز باشد. سرویس پله برقی در کرج در مراکز مختلفی انجام می شود. اما اگر می خواهید تنها یکبار هزینه کنید و سرویس و بازدید دوره ای پله برقی به وسیله تعمیرکاران حرفه ای، با تجربه و متخصص انجام شود، ما در آکام شایا البرز در خدمت شما عزیزان هستیم.

مناطق تحت پوشش ما عبارتند از:

 

  • سرویس و نگهداری پله برقی در کرج
  • سرویس و نگهداری پله برقی در عظیمیه
  • سرویس و نگهداری پله برقی در گوهردشت
  • سرویس و نگهداری پله برقی در گلشهر
  • سرویس و نگهداری پله برقی در دهقان ویلا
  • بازدید دوره ای پله برقی در محمدشهر
  • بازدید دوره ای پله برقی در مهرشهر
  • بازدید دوره ای پله برقی در ماهدشت
  • بازدید دوره ای پله برقی در کمالشهر
  • بازدید دوره ای پله برقی در هشتگرد
  • بازدید دوره ای پله برقی در نطرآباد
  • سرویس پله برقی در حصارک
  • سرویس پله برقی در مهر ویلا
  • سرویس پله برقی در همایون ویلا
  • سرویس پله برقی در اشتهارد
  • سرویس پله برقی در عباس آباد
  • و سایر مناطق.

تعمیر و سرویس پله برقی در کرج

نصب پله برقی در کرج

آموزش پله برقی در کرج

نصب آسانسور در کرج

تعمیر آسانسور در کرج

5/5 - (4 امتیاز)
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پروژه ها


پروژه 8
پروژه 7
پروژه 6
پروژه 5
پروژه 4
پروژه 3

اطلاعات تماس


ساعات کاری


شنبه
8:00 تا 16:00
یک شنبه
8:00 تا 16:00
دو شنبه
8:00 تا 16:00
سه شنبه
8:00 تا 16:00
چهار شنبه
8:00 تا 16:00
پنج شنبه
8:00 تا 14:00
جمعه
تعطیل
در حال اعتبار سنجی لطفا منتظر بمانید ...