نصب آسانسور گیرلس در کرج؛ مقایسه آسانسور گیرلس و آسانسور گیربکس دار
آکام شایا

نصب آسانسور گیرلس در کرج؛ مقایسه آسانسور گیرلس و آسانسور گیربکس دار

نصب آسانسور گیرلس در کرج؛ مقایسه آسانسور گیرلس و آسانسور گیربکس دار

نصب آسانسور گیرلس در کرج؛ مقایسه آسانسور گیرلس و آسانسور گیربکس دار

نصب آسانسور گیرلس در کرج؛ مقایسه آسانسور گیرلس و آسانسور گیربکس دار

اگر نگاهی به تاریخچه پیدایش آسانسور بیاندازید به راحتی میتوانید به این مسئله پی ببرید که این صنعت همواره در حال پیشرفت بوده است. بطوریکه امروز با توجه به ظهور تکنولوژی های روز دنیا، به یک عضو جداناپذیر در ساختمان ها و البته آسمان خراش ها تبدیل شده است. موتور آسانسور در این میان؛ نه تنها قطعه اصلی بلکه معرف نوع آسانسور است که خود به انواع مختلف تقسیم بندی می شود.

از جمله آنها میتوان به آسانسور گیرلس، آسانسور کششی یا همان آسانسور گیربکس دار و روملس اشاره کرد. اما سوال اینجاست؛ کدام یک از این آسانسورها میتوانند به افراد در رسیدن به نتیجه مطلوب کمک کنند؟ برای نصب آسانسور گیرلس در کرج باما تماس بگیرید.

برای اینکه بتوانید تصمیم گیری درست و متناسبی داشته باشید؛ قصد داریم در ادامه این مقاله به مقایسه ای میان آسانسور گیرلس و آسانسور کششی بپردازیم. خالی از لطف نیست در ادامه این مقاله همراه ما باشید. هر چند کارشناسان ما در آکام شایا البرز میتوانند راهنمایی هایی لازم را جهت نصب آسانسور گیرلس در کرج در اختیار شما قرار دهند.

آشنایی با آسانسور گیرلس

در آسانسور گیرلس، قرقره به طور مستقیم به موتور آسانسور گیرلس متصل خواهد شد. سرعت این نوع آسانسورها در مقایسه با آسانسور کششی یا آسانسور گیربکس دار بیشتر است و حتی میتواند تا 600 متر بر دقیقه حرکت کند. این اتفاق حتی میتواند در فواصل بسیار طولانی نیز رخ دهد. از همین رو اگر قصد ساخت و ساز ساختمان های بسیار بلند را دارید، نصب آسانسور گیرلس در کرج بهترین و تنها انتخابی‌ است که میتواند شما را به نتیجه دلخواه برساند.

اگر بخواهیم به عملکرد آسانسور گیرلس توجه کنیم باید به سیم بکسل آنها برسیم. جایی که سیم بکسل دقیقا به سقف آسانسور متصل شده و یک سر آن به دور قرقره متصل به موتور پیچیده است و سر دیگر این کابل به وزنه تعادلی متصل خواهد بود که میتواند در جهت بالا و پایین به حرکت درآید. وزن کابین و وزنه تعادل به کابین نیرویی را وارد می کند که در نهایت به قرقره منتقل شده و منجر به حرکت آسانسور گیرلس می شود. جهت نصب آسانسور گیرلس در کرج از اینجا اقدام نمایید.

 

نصب آسانسور گیرلس در کرج

مزایای آسانسور گیرلس

از مهم ترین مزایایی که درخصوص آسانسور گیرلس وجود دارد این است؛ میتوان آنها را در انواع ساختمان و با هر ارتفاعی نصب نمود. سرعت آنها به اندازه ای بالاست که حتی در مقایسه با آسانسور هیدرولیکی، به انتخاب اول پیمانکاران و متخصصان تبدیل شده است. سیستم آسانسور گیرلس معمولا از دوام بالاتری برخوردار می باشد.

علاوه بر تمام این موارد؛ زمانی که آسانسور گیرلس به سمت بالا حرکت می کند، وزنه تعادل به سمت پایین کشیده می شود و زمانی که کابین به سمت پایین در حال حرکت است وزنه تعادل در قسمت بالا حرکت می کند. به بیان ساده تر؛ با استفاده از این روش؛ تعادل آسانسور حفظ خواهد شد.

 

نصب آسانسور گیرلس در کرج

آسانسور گیرلس به واسطه عملکرد خوبی که دارند، حتی در مصرف انرژی نیز صرفه جویی می کند. شاید برای نصب آنها هزینه اولیه نسبتا بالایی را پرداخت کنید، اما در مقایسه با انواع دیگر آسانسور کششی یا همان آسانسور گیربکس دار عملکرد و بازدهی آنها بسیار بیشتر بوده و انتخاب این نوع موتور یک سرمایه گذاری خوب به حساب می آید.

آشنایی با آسانسور کششی

در ابتدا باید بگوییم آسانسور گیرلس و آسانسور گیربکس دار هر دو، زیر مجموعه آسانسور کششی به حساب می آیند. اصلی ترین دلیل نام گذاری آن هم، وجود سیم بکسل هایی‌ است که وظیفه بالا و پایین بردن کابین را برعهده دارند.

این روزها آسانسور کششی طرفداران زیادی را به خود جذب کرده که این مسئله به دلایل مختلفی برمیگردد. در واقع برتری و متداول بودن آنها اغلب به سیستم اجرایی شان برمیگردد. متخصصان برای نصب آسانسور گیرلس در کرج از سیم بکسل با بندهای استیل استفاده می کنند. این بندها دقیقا برخلاف سیم های بکسل با حجم های استوانه ای بوده و از وزن سبکی برخوردارند. از طرفی روکش هایی که در آنها تعبیه شده قابلیت تولید اصطکاک بالا را به آنها می دهد.

از جمله مزیت هایی که استفاده از این بند با خود به همراه دارد، بهتر کار کردن موتور بوده که نیاز به روغن کاری را از بین میبرد.

مقایسه ای از ویژگی های آسانسور گیرلس و آسانسور گیربکس دار

میدانیم که برای نصب آسانسور گیرلس در کرج با توجه به شرایط هر ساختمان و البته نیازمندی ها و بودجه در نظر گرفته شده، انتخاب های متعددی پیش روی متخصصان قرار دارد. اما اینکه کدام یک از این انتخاب ها میتواند دقیقا همان چیزی را حاصل کند که مد نظر است، مسئله ایست که به تحقیق و جستجو احتیاج دارد. از همین رو در این بخش به مقایسه کوچکی از این دو نوع آسانسور گیرلس و آسانسور گیربکس دار پرداختیم.

آسانسور گیرلس

  • از آهنرباهای دائمی برای به کار افتادن در آنها استفاده می شود.
  • هیچ نیازی به موتورخانه ندارند. فضای کمتری را برای نصب به خود اختصاص   می دهند.
  • نصب آنها در بیرون چاه انجام میگیرد.
  • اصطکاک و سروصداها را به میزان زیادی کاهش می‌دهد.
  • در مقایسه با آسانسور گیربکس دار چیزی حدود  60 درصد انرژی مصرف را کاهش می دهد.
  • سرعت آنها به 600 متر بر دقیقه میرسد که در ساختمان های بسیار بلند نیز پابرجاست.

نصب آسانسور گیرلس در کرج

آسانسور گیربکس دار

  • این نوع از آسانسورها، موتورهای بزرگی دارند و سرعت را به طور قابل توجهی کاهش می دهند.
  • قطعات آنها فضای زیادی را به خود اختصاص می دهند و در بیرون چاه قرار میگیرند.
  • استفاده از آنها تا 76 متر به صورت عمودی، بدون هیچگونه مشکلی انجام خواهد شد.
  • سرعت این آسانسورها بین 60 تا 150متر بر دقیقه است.
  • در مقایسه با آسانسور گیرلس از دوام بیشتری برخوردار است و البته هزینه تعمیرات و نگهداری آنها پایین تر است.
کلام آخر

در این مقاله تا حد امکان تلاش کردیم تا حد امکان به مقایسه ای کامل میان آسانسور گیرلس و آسانسور گیربکس دار بپردازیم. این مقایسه تا حدود زیادی به پیمانکاران و متخصصان کمک می کند تا برای نصب آسانسور گیرلس در کرج و همچنین نصب آسانسور کششی در کرج، تصمیم گیری راحت‌تری داشته باشند.

به خاطر بسپارید؛ آسانسورها حافظ جان مردم هستند و باید در انتخاب و نصب آنها نهایت دقت بکار گرفته شود. از همین رو توصیه می کنیم قبل از هرگونه تصمیم گیری با متخصصان و کارشناسان آکام شایا البرز ارتباط برقرار کنید. آنها راهنمایی هایی لازم جهت نصب آسانسور گیرلس در کرج را در اختیار شما قرار خواهند داد.

نصب آسانسور گیرلس در کرج

تعمیر آسانسور گیرلس در کرج

آموزش نصب آسانسور و پله برقی در کرج

نصب پله برقی در کرج

تعمیر پله برقی در کرج

5/5 - (7 امتیاز)
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پروژه ها


پروژه 8
پروژه 7
پروژه 6
پروژه 5
پروژه 4
پروژه 3

اطلاعات تماس


ساعات کاری


شنبه
8:00 تا 16:00
یک شنبه
8:00 تا 16:00
دو شنبه
8:00 تا 16:00
سه شنبه
8:00 تا 16:00
چهار شنبه
8:00 تا 16:00
پنج شنبه
8:00 تا 14:00
جمعه
تعطیل
در حال اعتبار سنجی لطفا منتظر بمانید ...