نصب آسانسور روملس؛ آسانسور روملس یا ام آر ال را بشناسید
آکام شایا

نصب آسانسور روملس؛ آسانسور روملس یا ام آر ال را بشناسید

نصب آسانسور روملس؛ آسانسور روملس یا ام آر ال را بشناسید

نصب آسانسور روملس؛ آسانسور روملس یا ام آر ال را بشناسید

نصب آسانسور روملس؛ آسانسور روملس یا ام آر ال را بشناسید

امروزه تقریبا بالا رفتن از طبقات ساختمان، یک کار سخت و طاقت‌ فرسا به حساب می آید. کمتر کسی را می‌توانید بیابید که حاضر باشد با وجود آسانسور در یک ساختمان از پله‌ها برای رسیدن به مقصد استفاده کند. از همین رو باید آسانسور را یکی از بزرگ‌ترین و برجسته ترین تولیدات بشر دانست. به گونه ای که این روزها از آن به عنوان ارابه موسیقی نیز یاد می شود. در حال حاضر انواع مختلفی از آسانسور به دنیا معرفی شده که آسانسور روملس از جمله معروف‌ترین آنها به حساب می‌آید. برای نصب آسانسور روملس یا ام آر ال با ما تماس بگیرید.

تقریبا با پیشرفت علم و تکنولوژی رقابت بسیار شدید و گسترده‌ای میان شرکت‌های بزرگ آسانسور در جهان به وجود آمده که همین مسئله هرازگاهی، با نوآوری‌های بسیار خاصی همراه است. به عنوان مثال؛ نصب آسانسور روملس یا ام آر ال را باید نتیجه همین نو‌آوری ها بدانید. اگر قصد نصب آسانسور روملس در کرج را دارید، توصیه داریم در ادامه این مقاله همراه ما باشید. در نظر داریم به برخی از نکات مهم در این زمینه بپردازیم.

 

نصب آسانسور روملس

آسانسور روملس چه ویژگی هایی دارد؟

بیش از 15 سال است که آسانسور روملس به دنیا معرفی شده و چه بسا که کمپانی‌های بسیار بزرگی به دلیل فراگیر بودن آن، به سراغ طراحی و تولیدش رفته اند. این مدل از آسانسورها به واسطه عملکرد خوبی که دارند، توانسته‌اند جایگزینی بسیار مناسب برای آسانسورهای قدیمی و آسانسور گیربکس دار باشند.

این مدل از آسانسورها که تحت عنوان آسانسور روملس یا ام آر ال یا همان آسانسورهای بدون موتورخانه نیز شناخته می‌شوند، از راندمان بالا و حجم پایینی برخوردارند که همین عامل و مصرف کم، انقلابی بزرگ در صنعت آسانسور به حساب می‌آید.

در آسانسور آسانسور روملس یا ام آر ال یا همان بدون موتورخانه تقریبا از موتوری بسیار کوچک استفاده می شود که قدرت آن به اندازه آسانسور گیرلس دار است. درواقع دیگر نیازی نیست از موتور گیربکس دار سنگین و پرحجم بر روی سقف چاه آسانسور در موتورخانه ها استفاده کنید. این موتور به دلیل حجم و اندازه کم به راحتی داخل چاهک قرار میگیرند و بدون هیچگونه نیاز به موتورخانه و با اشغال حداقل فضا، نیاز پیمانکاران را برطرف میسازد.

 

نصب آسانسور روملس

 

این درحالی‌ست که آسانسورهای قدیمی معمولا یک موتورخانه آسانسور در بالاترین نقطه چاه و تابلو فرمان ، گاورنر و متعلقات لازم دارد.

البته باید در این میان خاطر نشان کرد؛ بهره گیری از قطعات مرغوب و باکیفیت و طراحی اولیه مناسب و همچنین اجرای صحیح و باکیفیت تیم اجرایی در نصب آسانسور روملس در کرج بسیار حائز اهمیت است. تیم اجرایی باید بدانید که چگونه موتور را درون چاهک قرار دارد تا از بروز هرگونه خطر انسانی جلوگیری کند. از طرفی طراحی آسانسور روملس با آسانسورهای قدیمی مانند گیربکسی متفاوت است، همین مسئله نصب آنها را سخت و متفاوت کرده و شما را به بهره گیری و مشورت با تیمی متخصص و باتجربه در زمینه طراحی، تولید و مونتاژ وادار می کند.

 

نصب آسانسور روملس

 

توصیه داریم در این راستا با تیم حرفه‌ای آکام شایا البرز مشورت نمائید. آنها با تجربه سابقه درخشانی که در این عرصه بدست آورده اند، میتوانند راهنمایی هایی را در اختیار شما بگذارند. کافیست به بخش تماس باما مراجعه کنید.

اما نصب آسانسور روملس به همینجا ختم نمی شود. در ادامه با ما همراه باشید.

مزایای استفاده از آسانسور روملس

محال است ابزار و تکنولوژی جدیدی به دنیا معرفی شود، طرفدارانی را به سمت خود جذب نماید و در این میان مزایایی چشم نواز را با خود به همراه نداشته باشد! این مسئله در خصوص آسانسور روملس نیز صدق می کند. پس بیایید کمی از مزایای نصب آسانسور روملس بدانید:

  • کاهش قابل توجه مصرف برق
  • بدون نیاز به موتورخانه
  • صدای بسیار کم ترمز آسانسور
  • آسان و سریع شدن فرآیند نصب
  • کم حجم بودن قطعات و لوازم
  • انجام سرویس راحت تر
  • کاهش هزینه های ساخت و ساز ساختمان برای پیمانکار
  • حذف سیستم ترمز لنتی که عملا در بهبود حفظ محیط زیست موثر است.
ریل های آسانسور روملس یا ام آر ال

به خاطر داشته باشید؛ در آسانسور روملس یا ام آر ال به واسطه انتقال سیستم محرک آسانسور بر روی ریل ها، معمولا از ریل هایی قوی استفاده می شود. این روزها با توجه به پیشرفت های صورت گرفته، یک نوع جدید آسانسور روملس یا ام آر ال با نام Gen2 به جای استفاده از کابلهای سنتی (سیم بکسل) از تسمه های فولادی ۳ میلیمتری با پوشش پلی اورتان بهره می برد، که این تسمه ها به مراتب قوی تر از سیم بکسل می باشد.

علاوه بر این؛ با وجود تسمه های فولادی پلی اورتان دیگر نیازی نیست به طور مداوم به روغنکاری آسانسور روملس بپردازید. این موضوع نه تنها با صرفه اقتصادی برای واحدهای ساختمانی همراه است، بلکه به سلامت و حفظ محیط زیست نیز کمک شایانی می‌کند.

اگر در این راستا قصد بهره گیری و نصب آسانسور روملس را دارید، میتوانید با کارشناسان و متخصصان آکام شایا البرز ارتباط برقرار کنید.

نکات مهم در زمان نصب آسانسور روملس یا ام آر ال

یک متخصص و کارشناس نصب آسانسور روملس در کرج باید نسبت به موارد زیر آگاه باشد:

  • طراحی مناسبی برای اجزای متصل شونده به موتور انجام گیرد.
  • تمامی ضوابط استاندارد به الزام باید رعایت گردد.
  • جانمایی و نصب گاورنر مناسب در چاه فراموش نشود.
  • شرایط و امکانات لازم برای نجات اضطراری مطابق به استانداردها باید تامین گردد.

حال دانستید چرا تا این اندازه از آسانسور روملس تعریف شده و به استفاده از آن الزام میگردد؟

 

نصب آسانسور روملس

 

کلام آخر

موضوع اصلی در نصب آسانسور روملس در کرج به پیمانکار و نصاب برمیگردد. جایی که پیمانکار با تحقیق و بررسی صحیح و البته بودجه بندی درست بتواند بهترین ابزارها و وسایل را برای ساختمان فراهم آورد. از طرفی نصاب باید آنقدر باکیفیت، باتجربه و کاربلد باشد که از پس توانایی آسانسور روملس یا همان آسانسورهای بدون موتور برآید.

هیچگاه سلامت جان و مال خود و خانواده تان را فدای هزینه نکنید. تنها یکبار غفلت کافیست تا تمام عمر خود حسرت بکشید. از همین رو در زمان نصب آسانسورها حتما به افراد متخصص و باتجربه مراجعه کنید. از همین رو توصیه داریم به بخش تماس باما مراجعه نمائید. کارشناسان ما در ابتدا نیازسنجی دقیقی انجام میدهند و سپس مطابق با نیاز، بودجه و نوع ساختمان، راهکارهایی را ارائه خواهند داد.

نصب آسانسور روملس یا ام آر ال در کرج

تعمیر آسانسور روملس یا ام آر ال در کرج

نصب پله برقی در کرج

تعمیر پله برقی در کرج

آموزش نصب و طراحی و محاسبات آسانسور و پله برقی در کرج

3/5 - (2 امتیاز)
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پروژه ها


پروژه 8
پروژه 7
پروژه 6
پروژه 5
پروژه 4
پروژه 3

اطلاعات تماس


ساعات کاری


شنبه
8:00 تا 16:00
یک شنبه
8:00 تا 16:00
دو شنبه
8:00 تا 16:00
سه شنبه
8:00 تا 16:00
چهار شنبه
8:00 تا 16:00
پنج شنبه
8:00 تا 14:00
جمعه
تعطیل
در حال اعتبار سنجی لطفا منتظر بمانید ...