انواع موتور آسانسور گیربکس دار (آسانسور کششی) ایرانی جهت نصب آسانسور در کرج - آسانسور و پله برقی آکام شایا البرز
آکام شایا

انواع موتور آسانسور گیربکس دار (آسانسور کششی) ایرانی جهت نصب آسانسور در کرج

انواع موتور آسانسور گیربکس دار (آسانسور کششی) ایرانی جهت نصب آسانسور در کرج

انواع موتور آسانسور گیربکس دار (آسانسور کششی) ایرانی جهت نصب آسانسور در کرج

انواع موتور آسانسور گیربکس دار (آسانسور کششی) ایرانی جهت نصب آسانسور در کرج

اگر بخواهیم اساسی ترین بخش یک آسانسور را نام ببریم، قطعا موتور آسانسور اولین چیزی‌ست که به ذهنمان می‌آید. آسانسور از قطعات مختلفی تشکیل شده و هماهنگی تمام آنها در کنار هم است که فعالیتی نرمال را رقم میزند. اما در این میان؛ تنها موتور آسانسور، عنوان قلب و مرکز اصلی را در نصب آسانسور در کرج به خود اختصاص داده و اصلی ترین وظیفه یعنی حمل وزن نفرات و بارها را برعهده گرفته است.

از همین‌رو در انتخاب آن باید نهایت دقت و ایمنی‌های لازم بکار گرفته شود.برای شناخت انواع موتور آسانسور گیربکس دار (آسانسور کششی) ایرانی جهت نصب آسانسور در کرج با آکام شایا البرز همراه باشید.

برای انتخاب موتور آسانسور گیربکس دار (آسانسور کششی) جهت نصب آسانسور در کرج باید نوع آسانسور و البته ظرفیت آنها مورد محاسبه قرار گیرد. از طرفی این روزها انواع مختلفی از موتور آسانسور به دنیا معرفی شده که از جمله معروف ترین و پرطرفدارترین آنها می توان به موتور آسانسور گیربکس دار (آسانسور کششی) اشاره کرد. چه بسا که حتی برندهای معتبر ایرانی زیادی اقدام به تولید آن کرده‌اند.

موتور آسانسور گیربکس دار (آسانسور کششی) معمولا از بهترین و باکیفیت ترین قطعات ساخته می شوند تا توانایی ایفای نقش خود، آن هم به بهترین شکل را داشته باشند. اگر قصد بهره گیری از آنها را دارید، در این مقاله همراه ما باشید. در نظر داریم نکاتی را در این خصوص خدمت شما شرح دهیم.

موتور آسانسور گیربکس دار (آسانسور کششی)

موتور آسانسور گیربکس دار (آسانسور کششی) از قدیمی ترین و البته متداول ترین نوع موتور آسانسور بکار رفته در آسانسور می باشند که در ایران نیز بسیار مورد استقبال قرار گرفته اند و در واقع اولویت اول را در میان مصرف کنندگان به خود اختصاص داده اند. اما یک موتور آسانسور گیربکس دار (آسانسور کششی) جهت نصب آسانسور در کرج خود به چهار قسمت تقسیم بندی می شود:

  • موتور الکتریکی
  • گیربکس
  • فلکه گیربکس
  • ترمز الکتریکی

برای اینکه یک موتور آسانسور گیربکس دار (آسانسور کششی) عملکرد کاملی داشته باشد، باید هرکدام از این قسمت ها، بدون هیچگونه خطایی به انجام وظایف شان بپردازند. تنها در این صورت است که هیچگونه خسارت مالی و جانی گریبان گیر افراد نمی شود. و نصب آسانسور در کرج بسیار سهولت دارد.

برای انتقال توان مکانیکی از منبع تولید توان و انرژی مکانیکی به یک مصرف کننده از گیربکس استفاده می‌شود. برای کارکرد صحیح مصرف‌کننده باید گشتاور و سرعت دورانی تولید‌کننده‌ توان با مصرف‌کننده هماهنگ باشد. با کمک گیربکس می‌توان گشتاور و سرعت دورانی مورد نظر را به کار گرفت.  بطور کلی گیربکس به عنوان واسطه‌ای میان منبع تولید‌کننده‌ توان و مصرف‌کننده‌ توان عمل می‌کند.

علاوه بر تمام موارد؛ گیربکس‌ها انعطاف پذیری قابل توجهی میان منبع و مصرف‌کننده به وجود می‌آورند. در حالی که نوع سوخت مصرفی موتورهای تولید کننده‌ توان، اهمیتی در کارکرد گیربکس ندارد.

حال با توجه به موارد ذکر شده؛ زمان آن فرارسیده که شما را با برخی از موتور آسانسور گیربکس دار (آسانسور کششی) ایرانی جهت نصب آسانسور در کرج آشنا کنیم. به این ترتیب تصمیم گیری برای استفاده هر کدام از آنها برای شما راحت تر خواهد بود.

 

پیشنهاد می شود:

نصب پله برقی در کرج؛ تاریخچه پله برقی

نصب آسانسور در کرج؛ استاندارد های نصب آسانسور کششی

نصب آسانسور در کرج؛ آسانسور وینچی چیست؟

نصب آسانسور در کرج؛ آسانسور وینچی از چه قطعات و اجزایی تشکیل شده است؟

نصب آسانسور در کرج؛ در ساختمان های مسکونی از چه نوع آسانسوری استفاده می شود؟

نصب آسانسور در کرج؛ آسانسور کارگاهی از چه قطعاتی تشکیل شده است؟

انواع موتور آسانسور گیربکس دار (آسانسور کششی) ایرانی جهت نصب آسانسور در کرج

این روزها با توجه به پیشرفت های صورت گرفته در علم و تکنولوژی، ابزارهای متنوعی برای رسیدن به خواسته‌هایمان پیش روی ما قرار گرفته است. پس خیلی دور از انتظار نیست، با وجود چنین ابزارهایی، متخصصان و فعالان ایرانی به سراغ تولید موتور آسانسور گیربکس دار (آسانسور کششی) با کیفیت بالا بروند.

بگونه ای که بهره گیری از آن در نصب آسانسور در کرج، با نتایج قابل قبولی همراه باشد. اما کدام شرکت ها توانسته‌اند در این مسیر عملکردی موفقیت آمیز از خود نشان دهند؟

*شرکت بهران

زمانی که از کیفیت موتور آسانسور گیربکس دار (آسانسور کششی) داخلی صحبتی به میان می‌آید؛ این نام موتور آسانسور بهران است که به چشم میخورد. این موتورها با افزایش کیفیت و بهبود فرآیند تولید، توانسته اند سطح رضایتمندی مطلوبی را در کشور به وجود آورند و گوی سبقت را از رقبا بربایند و به عنوان یک برند داخلی آوازه ای برای خود دست و پا کنند.

با استفاده از موتور آسانسور گیربکس دار (آسانسور کششی) بهران نصب آسانسور در کرج، دیگر خبری از سروصدای کابین نیست و حتی شاهد کاهش مصرف انرژی نیز خواهید بود. این دو مورد از جمله بارزترین ویژگی های موتورهای بهران به حساب می آید.

 

موتور آسانسور گیربکس دار

*موتور ABB

موتور آسانسور گیربکس دار (آسانسور کششی) ABB را باید از جمله تولیداتی بدانید که از کیفیتی بالا برخوردار بوده و با حرکت نرم و بی صدای خود، رضایت مصرف کنندگان را جلب کرده است. این موتورها توانایی حمل 6 نفر را با سرعت یک متر بر ثانیه داشته و اغلب با گارانتی و خدمات پس از فروش در اختیار افراد قرار میگیرد.

البته باید خاطر نشان کرد؛ با توجه به شرایط اقلیمی و جغرافیایی کشور، برای نصب آن حتما از نصابان و کارشناسان متخصص و با تجربه استفاده نمائید. یکی از دلایلی که باعث شده بهره گیری از آن رایج باشد؛ قیمت بسیار معقول و مقرون به صرفه آن است. برای کسب اطلاعات بیشتر و نصب آسانسور در کرج می توانید با کارشناسان و متخصصان شرکت آکام شایا البرز ارتباط برقرار کنید.

 

موتور آسانسور گیربکس دار

*موتور ایمن فرش باف

یکی دیگر از شرکت های ایرانی که به تولید موتور آسانسور گیربکس دار (آسانسور کششی) میپردازد، شرکت فرشباف است. این شرکت بنیادی مهندسی و دانش محور در طی سال های گذشته نامی آشنا در این صنعت بوده که هر بار سخن از آن میتواند یادآور کیفیت بالا، مشتری مداری و خدمات کاملا متمایز آن باشد.

تمامی موتورهای تولید شده در این شرکت، مطابق با فرآیندهای تولیدی مدرن و اروپایی بوده و از طرفی براساس پروتکل برنامه‏ هاي کنترل پيشرفته، ساخته مي ‏شود. اين مجموعه همواره با نيازسنجي مداوم، تمامي خدمات مرتبط را با استانداردهاي مديريتي آينده نگر ارائه مي‏ نمايد که باعث شده است ذي نفعان خودشان را عضوي از خانواده توليدي فرشباف بدانند و اين به نوبه خود رضايت و مشارکت آنان را در افزايش بهره وري و سود همگاني به ارمغان آورده است.

با توجه به این تفاسیر خیلی دور از انتظار نیست طرفداران زیادی را به سمت خود جذب کرده باشد.

*موتور الکو

موتور آسانسور گیربکس دار (آسانسور کششی) الکو هر چند از قیمت به مراتب پایین تری نسبت به سایر شرکت های تولید کننده موتور آسانسور گیربکس دار (آسانسور کششی) ایرانی برخوردار است. اما این مسئله باعث نشده تا کوچک ترین کوتاهی بر روی کیفیت آن انجام گیرد. به گونه ای که هم اکنون سهم بزرگی از بازار را به نام خود زده است.

از نکاتی که در مورد این موتور آسانسور گیربکس دار (آسانسور کششی) حائز اهمیت است منطبق بودن آن با اقلیم و شرایط آب و هوایی کشور است.این موتور آسانسور به صورت ۵٫۵ ،۶٫۱ و۷٫۳ کیلووات به بازار عرضه می گردد. این موتور در ابعاد و سایز مناسب با کارایی بالا و مقاوم با توجه به تعداد استارت متوسط در ابعاد کوچک برای نصب آسانسور در کرج می باشد.

 

موتور آسانسور گیربکس دار

*موتور یاران

موتور یاران از جمله موتور آسانسور گیربکس دار (آسانسور کششی) ایرانی‌ است که در طی سال های اخیر، توانسته نظر بسیاری از پیمانکاران را به سمت خود جذب نماید. این موتورها اغلب با هدف تحمل وزن 6 نفر طراحی می شوند و می توانند بارهایی تا سقف 2500 کیلوگرم را نیز جابجا کنند. و مناسب جهت نصب آسانسور در کرج می باشد.

کلام آخر

در این مقاله تا حد امکان تلاش کردیم شما را با انواع شرکت های تولید کننده موتور آسانسور گیربکس دار (آسانسور کششی) ایرانی آشنا کنیم. با این حال ممکن است در حین استفاده از هر کدام از آنها، سوالاتی ذهن شما را به خود مشغول نماید. از همین رو توصیه داریم قبل از هرگونه تصمیم گیری و اقدام جهت نصب آسانسور در کرج با کارشناسان و متخصصان سایت آکام شایا البرز ارتباط برقرار کنید.

آنها میتوانند با مشاوره هایی که در اختیار شما قرار می دهند و نیازسنجی های دقیقی خود، دقیقا موتوری متناسب با نیازتان را فراهم آورند. برای کسب اطلاعات بیشتر کافیست به بخش تماس باما مراجعه کنید.

نصب آسانسور در کرج

تعمیر آسانسور در کرج

نصب پله برقی در کرج

تعمیر پله برقی در کرج

آموزش نصب آسانسور و پله برقی در کرج

5/5 - (2 امتیاز)
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پروژه ها


پروژه 8
پروژه 7
پروژه 6
پروژه 5
پروژه 4
پروژه 3

اطلاعات تماس


ساعات کاری


شنبه
8:00 تا 16:00
یک شنبه
8:00 تا 16:00
دو شنبه
8:00 تا 16:00
سه شنبه
8:00 تا 16:00
چهار شنبه
8:00 تا 16:00
پنج شنبه
8:00 تا 14:00
جمعه
تعطیل
در حال اعتبار سنجی لطفا منتظر بمانید ...